Wpis z mikrobloga

Mircy mam pytanie,
z okazji 18stych urodzin sklepu sfd, ogłosili na instagramie konkurs. Opisali pod zdjęciem, co należy zrobić, by wziąć udział oraz zamieścili link do regulaminu konkursu. Z chęcią przeczytałam regulamin, który jak się okazało, zawierał dodatkowe dwa punkty, które muszą zostać spełnione by uczestnik konkursu miał szansę na wygraną. Nie powiem, bo się ucieszyłam, że jestem taka przebiegła i przeczytałam regulamin ( ͡° ͜ʖ ͡°). Oczywiście wszystko zgodnie z nim wykonałam. Wśród ok 800 osób, które brało udział, ok 5-6 osób tak naprawdę zrobiło wszystko jak należy.
Przyszło do ogłoszenia zwycięzcy i sfd wybrała zupełnie randomową osobę.
Zaczęły się w komentarzach pytania od uczestników, dlaczego wygrała osoba, która nie spełniła wszystkich warunków, dlaczego nie stosują się do własnego regulaminu. Bez odzewu oczywiście. Sklep nie chciał się wytłumaczyć.
A teraz wszystkie negatywne komentarze zostały usunięte z profilu.
Uznacie, że to może trochę #cebula z mojej strony bo nie wygrałam i teraz robię aferę, ale chyba bardziej jestem zażenowana całą sytuacją i dalszym zachowaniem sklepu sfd, który próbuje zamieść wszystko pod dywan.
I teraz to pytanie o którym pisałam na początku, czy coś się da z tym zrobić? Czy swój żal d--y mogę jedynie wylać na mirko?

#oszukujo #konkurs
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rozowy_dzban moj różowy tez brał udzial w takim instagramowym konkursie. Co prawda nie sfd ale inna, znana wszystkim marka. Wygrala osoba, ktora miala tylko jedno zdjecie na profilu i tylko na ten konkurs. Tez byl bol d--y, mail do nich, ale bez odzewu
  • Odpowiedz
@Glos_Stolicy: mam ściągnięty ich regulamin i screena postu z opisem konkursu. Nie mam screenów wszystkich negatywnych komentarzy, bo nie spodziewałabym się, że będą one potrzebne, ale kilka udało mi się zrobić.
  • Odpowiedz
@endomorficzny: § 3 Warunki uczestnictwa pkt 4 i §4 Zadanie konkursowe i zgłoszenie do konkursu, podpunkt b.
Chodzi konkretnie o odpowiedź na pytanie konkursowe. Uczestnik miał zamieścić u nich pod konkursowym postem odpowiedź. Do tego w prywatnej wiadomości miał wysłać akceptację regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych (właśnie te dwa warunki nie były umieszczone na instagramie).
Czy zwycięzca wysłała prywatną wiadomość do sklepu - nie wiem i nie mogę
  • Odpowiedz
@rozowy_dzban: mialem podobny przypadek, z regulaminem zgodne 3 odpowiedzi a 1000 nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) oczywiscie zwycięzca randomowy. W tym samym też regulaminie byla metoda reklamacji ktorą skutecznie przeszedlem ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiec moze doczytaj regulamin.
  • Odpowiedz