Wpis z mikrobloga

Mircy mam pytanie,
z okazji 18stych urodzin sklepu sfd, ogłosili na instagramie konkurs. Opisali pod zdjęciem, co należy zrobić, by wziąć udział oraz zamieścili link do regulaminu konkursu. Z chęcią przeczytałam regulamin, który jak się okazało, zawierał dodatkowe dwa punkty, które muszą zostać spełnione by uczestnik konkursu miał szansę na wygraną. Nie powiem, bo się ucieszyłam, że jestem taka przebiegła i przeczytałam regulamin ( ͡° ͜ʖ ͡°). Oczywiście wszystko zgodnie z nim wykonałam. Wśród ok 800 osób, które brało udział, ok 5-6 osób tak naprawdę zrobiło wszystko jak należy.
Przyszło do ogłoszenia zwycięzcy i sfd wybrała zupełnie randomową osobę.
Zaczęły się w komentarzach pytania od uczestników, dlaczego wygrała osoba, która nie spełniła wszystkich warunków, dlaczego nie stosują się do własnego regulaminu. Bez odzewu oczywiście. Sklep nie chciał się wytłumaczyć.
A teraz wszystkie negatywne komentarze zostały usunięte z profilu.
Uznacie, że to może trochę #cebula z mojej strony bo nie wygrałam i teraz robię aferę, ale chyba bardziej jestem zażenowana całą sytuacją i dalszym zachowaniem sklepu sfd, który próbuje zamieść wszystko pod dywan.
I teraz to pytanie o którym pisałam na początku, czy coś się da z tym zrobić? Czy swój żal dupy mogę jedynie wylać na mirko?

#oszukujo #konkurs
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rozowy_dzban: Mały offtop. Pamiętam jak Snickers zorganizował konkurs, w którym trzeba było podstawić własne napisy do reklamy z rugby i zawodnikiem-babcią. Na filmy można było głosować, ale wybór jury miał się i tak odbywać spośród wszystkich zgłoszeń. Ostatecznie wybrano 10 totalnie losowych filmów - co łatwo było poznać, bo był wśród nich choćby film bez podpisów oraz film, w którym ktoś najwyraźniej postanowił zastosować metodę "kot na klawiaturze". Trafiły się
  • Odpowiedz
A ja sobie pozwolę zawołać @wilku1984: może wiesz coś więcej? z tego co wiem to w wielu regulaminach konkursowych jest informacja o ewentualnej możliwości złożenia reklamacji, tutaj też widzę taki zapis, ale jak on działa w praktyce to nie wiem
  • Odpowiedz