Wpis z mikrobloga

@suluat: wyjasnij co masz na mysli mowiac "regulacja szklankami", to moze ci kogos podrzuce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jesli sa "szklanki" to w terminologii mechanicznej sprawa rozgrywa sie o hydrauliczne popychacze zaworowe, a jak wiadomo one reguluja luz zaworowy automatycznie. jesli sie zuzyja, to po prostu sie je wymienia (nierozbieralne, nienaprawialne). regulowac mozna luzy zaworowe ustawiane metoda klasyczna, manualna - "na srubke".
@suluat: w silniku, ktory masz u siebie w samochodzie zrobi to kazdy mechanik, ktory umie wymienic rozrzad. To na prawde wcale nieskomplikowane, nic poza rozrzadem nie trzeba ustawiac. Ja szukalbym kogos relatywnie wygladajacego na normalnego i taniego, bo w wiekszych warsztatach zedra z ciebie. Srednio rzeszowsko w wiekszym serwisie policza 400-550 za sama robote + czesci (popychacze, rozrzad, uszczelniacze, olej, filtr, uszczelka pokrywy, pasek osprzetu?)
@emmwuu: najlepsze jest to że dzwoniłem jakiś czas temu nawet po większych warsztatach - nie bardzo chcieli się podjąć :/ dziękuję za wszystkie informacje! Jesteś wielki!
@suluat: Apropos osiedlowych magikow. Polecam Ci Pana Boguslawa z ul. Mazowieckiej (wilkowyja). Prowadzi zaklad od '89, ma tytul mgr inż., a do tego sporą wiedzę i mase przyrządów pomiarowych itp, a do tego nie zdziera kokosow. Szczerze polecam, tel: 506585732
Regulacja płytkami to co innego. W moim francuskim paździerzu reguluje się luz zaworowy przez dobór szklanek o odpowiedniej wysokości.