Wpis z mikrobloga

Bylibyście zainteresowani serią poradników do FUT18 skupioną na samej warstwie gry? Bez żadnych clickbaitów jak rozpakować Messiego/najlepsze karty itp.

Znam naprawde wiele sposobów i styli gry spoza "mety". Pace whoring już na mnie nie działa, wygrywam składem za 130k z panami którzy mają w swoich składach obu Ronaldo, topowe IFy i inne najdroższe karty. Od razu mówie że nie znam się dobrze na handlu.

Gra jest przyjemniejsza, myślałem o tym długo żeby takie poradniki robić, ale komu by sie chciało oglądać praktyczne poradniki jak nakładać pressing aby przeciwnik grał w określonych rejonach boiska, jak płynnie przechodzić z ataku do defensywy, jak zrobić mind-fuck i umiejętnie zmieniać styl gry z autobusu do full-attack w ciągu jednej krotkiej przerwy w grze, na jakich formacjach można to zrobic, jak wygląda każda formacja podczas różnych faz gry.

Jest kilka sposobów na unikanie losowych wylewów u piłkarzy, ja znam je wszystkie (prawdopodobnie).

Mam spore zaplecze z fify, ale ładnych bramek na moich filmach byście nie zobaczyli, bo nie o to chodzi. Chcemy zniszczyć przeciwnika a nie masować prawą gałe ( ͡° ͜ʖ ͡°).
#fut #fut18 #fifa18
#szkolkafut #pasta
  • 24
@kcpi: mi przydałby się poradnik jak nie zniechęcić się do gry, która uznaje mecz za nieodbyty gdy wygrywasz 3:1 i w 85 minucie rozłącza przeciwnika...
@kcpi > dostał ponad 700+ i od ponad miesiąca mówi, że nie ma czasu
Wykop poważny interes, jak ktoś dostaje ponad 200 plusów to już nie może mieć zdarzeń losowych o których nie chce się chwalić z jakimiś anonami
@callmejimmy4: jak 700 osobom coś obiecujesz, mówisz, że masz to w sumie gotowe, to w miesiąc chyba da się ogarnąć XD chyba, że patostreamy to zdarzenia losowe XDD
@kcpi dobra, nagrywaj, ja tam jestem chętny. Ten drugi ziomek w dupie ma, a dla mnie to nawet możesz w paincie to rysować, byleby było to z sensem