Aktywne Wpisy

OrzechowyDzem +478

Tumurochir +553
źródło: temp_file5086959466217155894
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: temp_file5086959466217155894
PobierzWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Jak tam #unity na przestrzeni ostatniego roku się rozwinęło? Dalej gry są tak zasobozerne?
.NET 4.6 jest (experimental), ale można stabilnie używać.
Nowy Sprite Packer.
WebAssembly do WebGL (też Experimental).
GPU Instancing został poprawiony
IL2CPP jest ciągle rozwijany i wchodzi na nowe platformy.
I wiele więcej, długo by wymieniać, jest coraz lepiej, Unity się całkiem dynamicznie rozwija. 2018 Unity zapowiada się bardzo ciekawie pod względem zmian (tutaj też wydajność).
źródło: comment_I6Az99kUB79fRDIcv4KgEGe3o9a4gTc2.jpg
Pobierz@draculeq:
Glownie sobie grzebie na unreal engine ale niestety licencja kosztuje jakieś chore pieniądze wiec nawet nie myślę o tym, żeby na tym silniku cokolwiek wypuścić. Z drugiej strony mam w pamięci gry na unity sprzed roku, dwóch to wydajnościowo sto lat wstecz względem UE.
Najlepszy przykład z bardziej rozbudowanych gier to thea (mistrzostwo świata IMHO) ale po 2 godzinach gra stawała się niegrywalna - Lag na lagu
@lupaczkokosow: Jak to chore? 5% przychodu powyżej 3k USD na kwartał (jak dobrze pamiętam)