Wpis z mikrobloga

@lupaczkokosow:
.NET 4.6 jest (experimental), ale można stabilnie używać.
Nowy Sprite Packer.
WebAssembly do WebGL (też Experimental).
GPU Instancing został poprawiony
IL2CPP jest ciągle rozwijany i wchodzi na nowe platformy.
I wiele więcej, długo by wymieniać, jest coraz lepiej, Unity się całkiem dynamicznie rozwija. 2018 Unity zapowiada się bardzo ciekawie pod względem zmian (tutaj też wydajność).
DonislawDev - @lupaczkokosow: 
.NET 4.6 jest (experimental), ale można stabilnie uży...

źródło: comment_I6Az99kUB79fRDIcv4KgEGe3o9a4gTc2.jpg

Pobierz
@DonislawDev:
@draculeq:
Glownie sobie grzebie na unreal engine ale niestety licencja kosztuje jakieś chore pieniądze wiec nawet nie myślę o tym, żeby na tym silniku cokolwiek wypuścić. Z drugiej strony mam w pamięci gry na unity sprzed roku, dwóch to wydajnościowo sto lat wstecz względem UE.
Najlepszy przykład z bardziej rozbudowanych gier to thea (mistrzostwo świata IMHO) ale po 2 godzinach gra stawała się niegrywalna - Lag na lagu