Aktywne Wpisy
PiccoloColo +428
Baba zrobiła jagodzianki z kremową chmurką - wykopek chce ją ukamienować xD
Wykopek zwalił se pod pierzyną - PODZIWIAJCIE MNIE!
Ja to już nie wiem, co tym sfrustrowanym chłopakom może pomóc. xD Jednocześnie się nie dziwię, że kobiety są wybredne skoro na rynku knura roi się od studentów redpilaków z jutuba - posucha.
Przecież
Wykopek zwalił se pod pierzyną - PODZIWIAJCIE MNIE!
Ja to już nie wiem, co tym sfrustrowanym chłopakom może pomóc. xD Jednocześnie się nie dziwię, że kobiety są wybredne skoro na rynku knura roi się od studentów redpilaków z jutuba - posucha.
Przecież
KingaM +1
Jak reagujesz, gdy Twój partner wyrzuci coś Twojego bez pytania?
- Kończę taki związek, nie szanuje moich rzeczy,mnie 29.2% (275)
- Uzasadniona agresja 49.2% (463)
- Ignoruję to, bo to tylko rzecz. 7.2% (68)
- przykro, ale Ignoruję to, żeby nie prowokować kłót 6.5% (61)
- Odcinam się emocjonalnie, tracę nieodwra zaufanie. 8.0% (75)
Miraski wołacie nas codziennie do kilkudziesięciu wpisów, które dotyczą waszych paczek, problemów technicznych ze sprzętem, innych pytań technicznych, próśb o interwencję w tej czy tamtej sprawie itp.
Nie zajmujemy się takimi sprawami, nie odpowiadamy również za wasze paczki, opóźnienia wynikłe w skutek długiej dostawy poczty, długiego czasu oczekiwania na zwrot itp. Staraliśmy się zawsze pomagać, jeżeli wystąpił jakiś problem i interweniować w waszej sprawie, jednak ostatnimi czasy jest tego stanowczo za dużo. Piszecie do nas nawet jeżeli nie kontaktowaliście się nawet jeszcze z supportem, gdzie sprawa mogłaby być od ręki rozwiązana. Piszecie do nas wiadomości typu, a co będzie jeśli za miesiąc paczka nie dojdzie, chociaż nawet nie złożyliście jeszcze zamówienia!
To konto ma charakter marketingowy, informujemy o promocjach jakie oferuje sklep, innych ważnych wiadomościach, organizujemy rozdajo itp. Nie wiemy czemu wasze zamówienie nie jest jeszcze wysłane, kiedy otrzymacie zwrot oraz czy paczka przyjdzie przed świętami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Takie sprawy załatwiajcie bezpośrednio z OFICJALNYM SUPPORTEM SKLEPU!
2. Jeżeli macie jakieś pytania to wiele odpowiedzi szybko znajdziecie w naszym FAQ
3. Planujemy też uruchomienie specjalnego polskiego supportu, aby wszelkie sprawy i problemy załatwiało wam się jeszcze łatwiej.
Już w przyszłym roku będziemy mieli dla was wiele niespodzianek, ale o tym dowiecie się wkrótce.
Tymczasem pozdrawiamy wszystkich Mireczków i życzymy Wesołych Świąt.
#gearbest
Komentarz usunięty przez moderatora