Wpis z mikrobloga

To konto nie jest oficjalnym supportem sklepu Gearbest.com

Miraski wołacie nas codziennie do kilkudziesięciu wpisów, które dotyczą waszych paczek, problemów technicznych ze sprzętem, innych pytań technicznych, próśb o interwencję w tej czy tamtej sprawie itp.

Nie zajmujemy się takimi sprawami, nie odpowiadamy również za wasze paczki, opóźnienia wynikłe w skutek długiej dostawy poczty, długiego czasu oczekiwania na zwrot itp. Staraliśmy się zawsze pomagać, jeżeli wystąpił jakiś problem i interweniować w waszej sprawie, jednak ostatnimi czasy jest tego stanowczo za dużo. Piszecie do nas nawet jeżeli nie kontaktowaliście się nawet jeszcze z supportem, gdzie sprawa mogłaby być od ręki rozwiązana. Piszecie do nas wiadomości typu, a co będzie jeśli za miesiąc paczka nie dojdzie, chociaż nawet nie złożyliście jeszcze zamówienia!

To konto ma charakter marketingowy, informujemy o promocjach jakie oferuje sklep, innych ważnych wiadomościach, organizujemy rozdajo itp. Nie wiemy czemu wasze zamówienie nie jest jeszcze wysłane, kiedy otrzymacie zwrot oraz czy paczka przyjdzie przed świętami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Takie sprawy załatwiajcie bezpośrednio z OFICJALNYM SUPPORTEM SKLEPU!
2. Jeżeli macie jakieś pytania to wiele odpowiedzi szybko znajdziecie w naszym FAQ
3. Planujemy też uruchomienie specjalnego polskiego supportu, aby wszelkie sprawy i problemy załatwiało wam się jeszcze łatwiej.

Już w przyszłym roku będziemy mieli dla was wiele niespodzianek, ale o tym dowiecie się wkrótce.
Tymczasem pozdrawiamy wszystkich Mireczków i życzymy Wesołych Świąt.


#gearbest
GearBest_Polska - To konto nie jest oficjalnym supportem sklepu Gearbest.com

Miras...

źródło: comment_pA89N2s7Y2zO1QbbZM1UTCuOmA2ELVVW.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@GearBest_Polska: @GearBest_Polska: Po pierwsze jak coś się reklamuje, sprzedaje czy poleca to idzie to również w parze z dostawa i to sprawnego sprzętu, a że w przeszłości zajmowaliście się pomocą w sytuacjach problematycznych to już zawsze ludzie będą u was szukać wsparcia i pomocy. Jedynym wyjściem było by utworzenie aktywnie i sprawnie działającego profilu GearBestservisPolska, choć i tak wiele osób wymagało by przekierowania...
  • Odpowiedz