Aktywne Wpisy
![Sylvio19](https://wykop.pl/cdn/c0834752/8759220a8e0288e2818bbfe73f0b7dfe612fe375425e0a5d140d1da9e91a76cb,q60.jpg)
Sylvio19 +544
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
![ChwilowaPomaranczka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/71f70460026e8be29a0e5780cbecf0ce94fcbbe3ddce2551c6bad6a9eacd67d7,q60.jpg)
Przed
![ChwilowaPomaranczka - Przed](https://wykop.pl/cdn/c3201142/23996b0df618ed370ac75a30d5a6b062b602542be29cf59845b662c2d9f4bf75,w150.jpg)
źródło: Screenshot_2024-07-26-03-00-23-098_com.ss.android.ugc
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: Screenshot_2024-07-26-03-00-23-098_com.ss.android.ugc
PobierzWykop.pl
Miraski wołacie nas codziennie do kilkudziesięciu wpisów, które dotyczą waszych paczek, problemów technicznych ze sprzętem, innych pytań technicznych, próśb o interwencję w tej czy tamtej sprawie itp.
Nie zajmujemy się takimi sprawami, nie odpowiadamy również za wasze paczki, opóźnienia wynikłe w skutek długiej dostawy poczty, długiego czasu oczekiwania na zwrot itp. Staraliśmy się zawsze pomagać, jeżeli wystąpił jakiś problem i interweniować w waszej sprawie, jednak ostatnimi czasy jest tego stanowczo za dużo. Piszecie do nas nawet jeżeli nie kontaktowaliście się nawet jeszcze z supportem, gdzie sprawa mogłaby być od ręki rozwiązana. Piszecie do nas wiadomości typu, a co będzie jeśli za miesiąc paczka nie dojdzie, chociaż nawet nie złożyliście jeszcze zamówienia!
To konto ma charakter marketingowy, informujemy o promocjach jakie oferuje sklep, innych ważnych wiadomościach, organizujemy rozdajo itp. Nie wiemy czemu wasze zamówienie nie jest jeszcze wysłane, kiedy otrzymacie zwrot oraz czy paczka przyjdzie przed świętami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Takie sprawy załatwiajcie bezpośrednio z OFICJALNYM SUPPORTEM SKLEPU!
2. Jeżeli macie jakieś pytania to wiele odpowiedzi szybko znajdziecie w naszym FAQ
3. Planujemy też uruchomienie specjalnego polskiego supportu, aby wszelkie sprawy i problemy załatwiało wam się jeszcze łatwiej.
Już w przyszłym roku będziemy mieli dla was wiele niespodzianek, ale o tym dowiecie się wkrótce.
Tymczasem pozdrawiamy wszystkich Mireczków i życzymy Wesołych Świąt.
#gearbest
źródło: comment_pA89N2s7Y2zO1QbbZM1UTCuOmA2ELVVW.jpg
Pobierz@GearBest_Polska: tak? jakie?
Komentarz usunięty przez autora
Solgaz pamiętamy
@SanFable: Gearbest Polska paczki bez płomienia? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zabawne, jak rozkręcaliście (rozkręcałeś?) biznes to udawałeś oficjalny profil.
Dopisek w profilu "Gearbest Oficjalny", czy sformułowania typu "na naszej stronie gearbest.com".
Biznes się rozkręcił fałszywą reklamą i teraz nagle "oficjalność" zaczęła uwierać?
@GearBest_Polska: To może wystarczyło nie zakładać konta "GearBest_Polska"? Janusz się dorobił bo wszyscy myśleli że wszystkie linki to oficjalne od GB a jak już zaczynają ludzie marudzić to niech #!$%@?ą :D
i co to niby znaczy
Nie ta redakcja (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
A umiesz waćpan czytać ze zrozumieniem?
Nie pisałem o tym, jak jest teraz, tylko jak było jeszcze parę miesięcy temu. Kiedyś, w przeszłości. Nie teraz.
Więc mnie obecny wpis mało obchodzi -- piszę o tym, jak się kiedyś (nie teraz, wcześniej) kreował./
Może powtórzę, skoro masz problem z wyłuskaniem
Tak umiem czytać ze zrozumieniem i ale sam nie miałem śmiałości, żeby koledze bezczelnie takim tekstem rzucać.
Skoro jest marketingowcem Gearbest to raczej jest ich pracownikiem...
@DiscoKhan:
Lol, dobra, trzeci raz nie będę się powtarzał.
W skrócie -- nie, nie jest.
"Konto marketingowe" to ładny eufemizm, ale nie różni się niczym od innych ludzi, którzy tu wrzucają wyłuskane promocje i kupony.
Wiadomo -- to @Wykop mu edytował posty dopisując "nasz sklep" czy zmieniając opis konta na "Gearbest oficjalny".
Zresztą -- gdzie ja mam jakiekolwiek pretensje? Ja tylko zauważam fakt, że traktowanie tego konta jako oficjalnego sklepu ma konkretne podstawy i nie ma co się dziwić, że ludzie tak go traktują.
Jego działalność niczym nie różni się od Cebuli czy Rybaka, ale jakoś ludzie co do nich nie