Wpis z mikrobloga

Sprawe juz opisywalem, ale streszcze. Zamowilem xboxa, ale ten ktory dostalem rozni sie od mojego jedna gra(zamiast fify18 jest cos innego) i kinectem(nie zamawialem). Zlozylem reklamacje, ale nie chce czekac kilka tygodni az przysla dobry produkt. Tak sobie mysle zeby kupic osobno fifke i grac normalnie, a jesli sklep mnie poprosi o zwrot to wysle tylko ta zla gre i kinect, ktorego nie bede uzywal, a ich poprosze o zwrot pieniedzy lub fife. Dobrze kombinuje czy w dzisiejszych czasach to tak nie dziala?
#gownowpis #cebula
  • 3
@ptasiek2: zrozumialem wszystko, ale irytuje mnie fakt, ze przez glupi ludzki blad bede musial meczyc sie ze sklepem. Slyszalem, ze eurortv leniwie podchodzi do klienta, a xbox mial byc prezentem swiatecznym i nie mam czasu na zabawy z reklamacja kiedy to oni maja wieksza strate(zestaw ktory otrzymalem przewyzsza wartosc zamowionego). Najchetniej kupilbym teraz fife i w razie potrzeby zwrocilbym gre i kienct, ktore zostaly wyslane przez pomylke i ktorych nie bede