Wpis z mikrobloga

W tym wpisie pokaże wam co to znaczy być debilem i nie mieć cierpliwości, uczcie się z tego wszyscy
LTC-BTC

Zielone - moment zakupu, potem spadło, wróciło na zero a potem znów spadło, więc co zrobiłem jak znów wróciło na zero?
Czerwone - Sprzedaż, tak #!$%@? sprzedałem i wyszedłem na czysto, a co stało się potem?
Niebieskie - tutaj zamiast strzelać focha trzeba było dokupić, to był dołek tak niski jak poprzednia podłoga. Co się stało następnego dnia?
(°°

Spokojnie mogę się nazwać #januszebiznesu ale hej, przecież jestem tylko początkującym graczem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Widzicie co emocje robią z człowieka? Nic #!$%@? dobrego. #!$%@?ć emocje. Spokój i hodl.

Zapraszam do obserwowania tagu, na waszych oczach będę tracił/zarabiał

#wypokstrade #kryptowaluty
Pobierz
źródło: comment_BZvAZfBeenWkRNByaqEmnVrVxRrZfuws.jpg
  • 10
@Ardeni: w sensie Twojej inwestycji, czy musiałeś rozchodzić moje chore akcje? XD

@rekoj: dziś wszystko wygląda inaczej niż kilka miesięcy temu, pompy trwają po kilka dni i nie raz kupując na górce sprzedałem z zyskiem na jeszcze większej górce ( ͡° ͜ʖ ͡°) - dziękuje pan Tether
@Ardeni: po prostu czasem nie potrafię panować nad emocjami. Prawda jest taka że najlepiej na tym wyjdziemy jak kupimy i o tym zapomnimy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pamiętasz jak BTC był po 5k? Powinienem wrzucił całe moje oszczędności, zamiast tego bawiłem się po kilkaset PLN. Byłbym dużo bogatszy
@Wypoks: To na Ciebie nie ma już usprawiedliwienia, jeśli wrzucałeś stówki za czasów BTC za 5k to teraz powinieneś mieć nerwy ze stali. Ja przespałem wszystko pracując, remontując dom itp jednocześnie wiedząc że coś sie dzieje, ze miliony idą i tak dalej...
@Wypoks: Ja mam plan wlasnie zapomnieć o wszystkim (jak sie ogarne i po kilku dniach przestane zagladac w wykresy) jednocześnie dokupując conieco co miesiąc.
@Ardeni: to jest najlepsze rozwiązanie. Część kupować na "wieczny" hodl a resztą się bawić tylko dla zabawy i emocji lub tak jak napisałeś.