Wpis z mikrobloga

@Dzonzi: Serwis miał być u nas. Więc biorąc pod uwagę koszta pracy - byłby o wiele tańszy niż w opanowanej przez związki zawodowe Francji. Do tego to nie jest tak, że uziemienie Caracali wynika z ich wad technicznych, ale problemów organizacyjnych w wojskach powietrznych FR - co jest wyraźnie podkreślone. Trzeba po prostu czytać ze zrozumieniem, a nie skupiać się na sensacyjnych liczbach.
  • Odpowiedz
@Dzonzi: Przy Macierewiczu to nawet jakbyś kupił rower to byłby problem. Natomiast Caracale to była najlepsza oferta z niezłym offsetem, a tego typu helikoptery są potrzebne na wczoraj.
  • Odpowiedz
@Thorkill 142k zł, to chyba jak dodasz pensję żołnierzy pilotów i nie wiem jeszcze czego. Z racji, że Caracal od Super Pumy w wersji transportowej różni się niewiele, to podam stawkę Super Pumy w polskich warunkach. Otóż koszt godziny lotu biorąc pod uwagę amortyzację wynosi ok 42 tys zł.

@jaqqu7
  • Odpowiedz
@Thorkill: posiłkując się informacjami z dość pewnych źródeł to w warunkach misji w Mali Caracale

Silniki są do wymiany po 60-100 godzinach lotu, w porównaniu do 3000 godzin w warunkach Europejskich. Przegląd po każdym locie, w Europie po 25 godzinach lotów.

https://twitter.com/Oskar_Micko/status/941427686311899137
to zdecydowanie zmienia stosunek kosztów
Dalej nasze Mi w Afganistanie koszt 6 razy większy niż w kraju i gotowość operacyjna na
  • Odpowiedz
Bo one nie są najważniejsze. W sumie są kompletnie nieważne. Najważniejsza jest obrona plot i przeciw-rakietowa


@Thorkill: jak wygląda to za Macierewicza to niestety chyba nie masz pojęcia ale z dziką rozkoszą mogę podyskutować na ten temat
  • Odpowiedz