Wpis z mikrobloga

Bylibyście zainteresowani serią poradników do FUT18 skupioną na samej warstwie gry? Bez żadnych clickbaitów jak rozpakować Messiego/najlepsze karty itp.

Znam naprawde wiele sposobów i styli gry spoza "mety". Pace whoring już na mnie nie działa, wygrywam składem za 130k z panami którzy mają w swoich składach obu Ronaldo, topowe IFy i inne najdroższe karty. Od razu mówie że nie znam się dobrze na handlu.

Gra jest przyjemniejsza, myślałem o tym długo żeby takie poradniki robić, ale komu by sie chciało oglądać praktyczne poradniki jak nakładać pressing aby przeciwnik grał w określonych rejonach boiska, jak płynnie przechodzić z ataku do defensywy, jak zrobić mind-fuck i umiejętnie zmieniać styl gry z autobusu do full-attack w ciągu jednej krotkiej przerwy w grze, na jakich formacjach można to zrobic, jak wygląda każda formacja podczas różnych faz gry.

Jest kilka sposobów na unikanie losowych wylewów u piłkarzy, ja znam je wszystkie (prawdopodobnie).

Mam spore zaplecze z fify, ale ładnych bramek na moich filmach byście nie zobaczyli, bo nie o to chodzi. Chcemy zniszczyć przeciwnika a nie masować prawą gałe ( ͡° ͜ʖ ͡°).
#fut #fut18 #fifa18
  • 81
@kcpi: Na ps3 jest ten problem że silnik gry zatrzymał się na paru częściach do tyłu i w sumie to nowe części na ps3 mają tylko nowe składy. Więc nie wszystko będzie działać w 100% tak samo
@rvnow: a ja mam do ciebie nurtujace mnie od dawna pytanie.
Nie uwazasz ze w trybie Sezonow W FUT online, czasami poprostu twoja druzyna gra gorzej? Tak jakby komputer zdecydowal kto ma dostac spore ‘fory’ na samym poczatku. Przeciwnikowi wchodzi wszystko, a tobie nic. I zajebiscie boli brak tego balansu, bo nic nie mozesz zrobic.
Przykladowo jego obronca z 71 pace’a łapie twojego napastnika z 94 pace’a bez zadnego problemu i
@szad:
To że istnieje "system pomocy słabszym graczom" jest wiadome od dawna. Czasem widać to mniej, czasem bardziej. Trzeba też brać pod uwage fakt że obronca z 71 pace'a może mieć lepsze przyspieszenie, ale niską szybkość biegu lub odwrotnie. Druga sprawa to równowaga i zwrotność/zwinność.

Zrób dwóch zawodników w edytorze.
1. 85 przyśpieszenia i 85 szybkością biegu 65 równowagi i 65 zwrotności/zwinności
2. 80 przyśpieszenia i 80 szybkości biegu ale z