Wpis z mikrobloga

Cześć, na początku zaznacze że jestem kompletnie zielony co do kryptowalut, więc nie zjedzcie mnie za niewiedze haha.
Mam pewien kapitał tj. 25k i chce zainwestować go długoterminowo w kryptowaluty, potrzebuje troche pomocy. Generalnie chciałem się dowiedzieć, który portfel jest najbezpieczniejszy, która giełda ma najmniejsze fee, ogółem jak poruszać się po kryptowalutach jak i giełdach i serwisach z nimi związanymi najefektywniej...
Pytań mam jeszcze kilka, ale to może jak już się rozwinie dyskusja.
Dzięki wielkie z góry :)!
#kryptowaluty #bitcoin #litecoin #btc #ltc
  • 34
  • Odpowiedz
@Dpdp
@Mroowczan ostatnio #bitbay jest polecany coraz mniej, ale chyba dalej to dosc ssolidna gielda. Najbezpieczniejsze sa portfele fizyczne no ledger nanos lub zwykly paper wallet(podobno). Dlugoterminowy hodl to fee dla ciebie nie jest malo.istotne bo czy zaplacisz 10 pln czy 15 na 3 lata to zadna.roznica. najprawdopodobniej i tak bedziesz musial korzystac z kilku roznych gield bo z polskich malo krypto jest dostepnych.
  • Odpowiedz
@unchaineddd: Aktualnie czekam na weryfikacje od bitbay, słyszałem że może to troche potrwać. Faktycznie - wiem nie wiele, aczkolwiek dążę do tego by być na bieżąco i z dnia na dzień powiększać swoją wiedze. Dlaczego złym jest pytać innych, bardziej doświadczonych. Przetrzepywanie internetu w momencie hype'u na BTC nie należy do fajnych, a selekcjonowanie aktualnych wiadomości na ten temat nie należy do prostych...
  • Odpowiedz
@Mroowczan: idź do kasyna, stań przy stole do ruletki, #!$%@? te 25k na czarne lub czerwone - masz niemal 49% szans na 100-procentowy zwrot zainwestowanych środków w ciągu kilkunastu sekund. Żadna lokata, a nawet sam bitkojn nie da Ci takiego zarobku. a i podatku nie będziesz musiał płacić, i nie będziesz nieświadomie wspierał terroryzmu. przemyśl to.
  • Odpowiedz