Wpis z mikrobloga

@oficer-prowadzacy: tylko wiesz, Tesla ma Cd=0.24, a Golf... golf nie wiem pewnie coś koło 0.35
i już patrząc choćby na wnętrze... widzisz, że jest dużo więcej rzeczy którego mogą się zepsuć.
EDIT: według strony #vw nowy e-golf ma Cd=0.27

No i pomijając nawet mniejszy opór areodynamiczny...
Model 3 ma ~50kWh (wersja z większą baterią ~70)
A golf zaledwie ~36kWh
@mab122:
Bałagan? Akurat VW ma od wielu lat identyczne rozplanowanie przycisków - nawet jak się przesiądziesz z Passata B3 wyprodukowanego 30 lat temu do nowego to nie powinno być kłopotów z przyzwyczajeniem.
Zresztą wnętrze Modelu 3 to jest kompletne przeciwieństwo prostoty - ciężko nazywać prostotą to że trzeba użerać się podczas jazdy z ustawieniami klimatyzacji czy radia na jakimś doklejonym do reszty wnętrza tablecie, który do tego nocą #!$%@? po oczach.
o.....y - @mab122: 
Bałagan? Akurat VW ma od wielu lat identyczne rozplanowanie przy...

źródło: comment_xavr89oZ07sKp46E0Po3R2UZp7oniIiW.jpg

Pobierz
@mab122 Od czego są takie atrakcyjne kredyty? ;-) Ale tak szczerze mówiąc to jestem skłony dopłacić do 30% kupując elektryka w odniesieniu do klasycznego samochodu z tego samego segmentu. Ja i tak do podróży wakacyjnych mam terenówkę, którą mogę rozbić gdziekolwiek i spać w niej wygodnie, a na co dzień nie ma nic lepszego niż elektryk, nawet taka miejska pchełka. Oczywiście gdy powstanie kamper najlepiej 4x4 w pełni elektryczny to jestem skłony
@mab122 e-Smarta znam, nawet miałem okazję go spróbować. Prywatnie od ponad miesiąca niczym nie jeżdżę bo złamałem kręgosłup na motorze ale wakacyjna terenówka to zwykła Vitara Long, zrobiona (odrestaurowana) przeze mnie od praktycznie podstaw po kupnie z myślą uczynienia z niej małej wyprawówki. Poszło kilka m2 blachy na spawanie i kupa kasy na modyfikację napędu i zawieszenia, ale po mniej więcej roku zabawy w mechanika popołudniami/wieczorami opłaciło się. Autko jest na tyle