Cześć szukam #wiatrowki dla kolegi na urodziny jakieś do 200zł co by trochę pociągnęła kiedyś wspominał że jak by kupował to chciałby wymienić sprężynę więc spoko jak by się dało nie znam się zbytnio więc fajnie jak byście napisali dlaczego ta jest okej #strzelectwo #kiciochpyta
@Amiry: Zależy co ma, jaki model? W większości da się wymienić, no chyba że jakaś chinka to wtedy nie ma sensu. Karabinka w tej cenie nie kupisz, z pistoletów np. Crosman 2240
@Niekumaty_ @ZaQ_1 @Viscop aktualnie nie ma żadnej i planujemy mu kupić na prezent z kolegami bo kiedyś wspominał, ale budżet mamy ograniczony więc szukamy czegoś do 200. Na jakimś forum wyczytałem że w tej cenie spoko są lidery i znalazłem model "Lider 45 5,5 mm" ale mam nadzieję że zaproponujecie coś ciekawszego
Na jakimś forum wyczytałem że w tej cenie spoko są lidery
@Amiry: Absolutnie nie, to są Chińskie wiatrówki bardzo niskiej jakości, w miarę dobra karabinki zaczynają się od 400zł(Hatsan), w tym budżecie zostają tylko pistolety np. 2240 jest dość dobrej jakości, celny, całkiem niezła energia kinetyczna, celny na 20 metrów, CP1 ludzie też polecają(nie miałem okazji z niego strzelać).
@zaQ_01: Na Chińskiej wiatrówce tylko się zniechęci
@Amiry: @Viscop: eej nie jest tak strasznie z chińczykami, trzeba się po prostu nauczyć zawsze to tak blokować żeby się nic nie stało i będzie dobrze, nawet jak coś pęknie. wiem bo mi tez pękło i żyję
@przemd11: Puści ci blokada w dolnym naciągu i tłok pędzi przed siebie, nawet jak trzymasz naciąg, poza tym w strzelaniu z chińskiej wiatrówki nie ma żadnej przyjemności, spust twardy bez możliwości poprawy, zdarzają się krzywe lufy, wady gwintu, o celności nawet nie można mówić.
@ZaQ_1: Tyle, że to jest pistolet a nie karabinek, z karabinków niezłe są te z rodziny QB np. QB-78 ale swoje kosztują. Ale nie te chińskie karabinki za 200-250zł.