Aktywne Wpisy
Maly_Jasio +162
#latarnikwyborczy #konfederacja
Ale i tak szury nie będę na was głosował ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko opcja nr 2 lub 3 wchodzą w grę #polityka
Ale i tak szury nie będę na was głosował ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko opcja nr 2 lub 3 wchodzą w grę #polityka
LittleOpa +166
Jak MSZ nie zacznie szybciej sprzedawać wiz w Afryce to nie wiem kto w tych kurnikach inwestycyjnych będzie mieszkał ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#nieruchomosci #inwestycje #ekonomia #gospodarka #bekazpisu
#nieruchomosci #inwestycje #ekonomia #gospodarka #bekazpisu
Jak wiemy PLP - jako, że nie mamy fizycznych sędziów - jest potrzebne. Z reguły działa dobrze, jednak z wyjątkami. Czasami zdarza się sytuacja, że kierowca opóźni dohamowanie, wyleci poza tor, straci na tym czas i do tego PLP da mu ostrzeżenie. Czyli tak jakby kierowca karany jest dwukrotnie.
Moim sugerowanym rozwiązaniem, byłoby, aby od każdej takiej sytuacji można było się odwołać. Powiedzmy, że podczas wyścigu mam 8/7 ostrzeżeń, jednak 3 z nich są takimi podwójnymi karami, wtedy nie wykonuję drive trought tylko po wyścigu podaję - w odpowiednim temacie - czasy tych niesłusznych kar, sędziowie to sprawdzają i kierowca zwolniony jest z kary.
Co o tym myślicie?
#acleague
@giebeka: myśle ze sędziowie mają juz duzo pracy sprawdzając incydenty z 3 wyścigów :/
Wtedy po wyścigu się odwołujesz i być może dostaniesz DQ za brak odbycia kary a może nie?
- sędziowie mają już wystarczająco dużo pracy
- samowolka o nieodbyciu DT bo się komuś wydaje, że nie zasłużył na karę to prosta droga do DQ
Warn powinien być przy ścinaniu, wiec raczej po wewnętrznej stronie
A serio to dokładanie każdych dodatkowych kryteriów klasyfikowania kierowców dodatkowo komplikuje, powoduje, że sytuacja jest coraz mniej przejrzysta dla kierowcy w trakcie wyścigu, co stopniowo zmniejsza jego atrakcyjność. Nie wspomnę już o tym, że daje to dodatkowe pole do nadużyć, które trzeba potem weryfikować, filtrować, a na końcu
@mrfloyd: