Wpis z mikrobloga

Luźna sugestia dotycząca PLP.

Jak wiemy PLP - jako, że nie mamy fizycznych sędziów - jest potrzebne. Z reguły działa dobrze, jednak z wyjątkami. Czasami zdarza się sytuacja, że kierowca opóźni dohamowanie, wyleci poza tor, straci na tym czas i do tego PLP da mu ostrzeżenie. Czyli tak jakby kierowca karany jest dwukrotnie.

Moim sugerowanym rozwiązaniem, byłoby, aby od każdej takiej sytuacji można było się odwołać. Powiedzmy, że podczas wyścigu mam 8/7 ostrzeżeń, jednak 3 z nich są takimi podwójnymi karami, wtedy nie wykonuję drive trought tylko po wyścigu podaję - w odpowiednim temacie - czasy tych niesłusznych kar, sędziowie to sprawdzają i kierowca zwolniony jest z kary.

Co o tym myślicie?
#acleague
  • 24
@surf: na spa było ciężko, faktycznie co chwile warning, ale na Le mans w jednym miejscu dawało odrazu warninga, z pozostałych wystarczyło puścić noge z gazu i dołączyć do wyścigu bez warninga
@giebeka: myśle ze sędziowie mają juz duzo pracy sprawdzając incydenty z 3 wyścigów :/
@giebeka: Wylecenie za tor i strata sekund to nie kara. Karą jest właśnie ostrzeżenie, więc jest to karane jednokrotnie. IMO 7 wyjazdów to i tak za dużo, drive thru powinno być już po czwartym.
@giebeka: zglaszam sprzeciw. Co runde jest 30-40 sytuacji do sedziowania, plus jeszcze wyjazdy za linie pit exit, plus rozne wydarzenia dodatkowe, plus ignorowanie kar, plus te wszystkie spory zwiazane z prequali. Za duzo tego jest, zeby jeszcze dokladac.
@fifa2195: PLP to nie jest dodatkowa praca tylko dla jednej osoby, a gdy jeszcze dojdą odwołania od decyzji i tak dalej to może się okazać, że każdy sędzia będzie musiał się zaangażować.
Na Spa miałem sytuację, że musiałem wyjechać poza tor, bo na zakręcie gość przede mną nie opanował samochodu. Mogłem albo poza linie i warna, albo w niego #!$%@?ć. Później niestety brakło tego jednego wyjazdu. Jednakże nie zmienia to faktu, że reszta to głównie moja wina. Pytanie tylko, czy jak wyjechałem na trawe i straciłem czas to czy warn wtedy jest również potrzebny?
Warn powinien być przy ścinaniu, wiec raczej po wewnętrznej stronie
@Elmoro_: to jest kwestia techniczna nie do ogarnięcia na chwilę obecną. Zwróć jeszcze uwagę na to, że przy wyjeździe PLP wyświetla Ci czerwony kwadracik = będzie ostrzeżenie. Zielony kwadracik = nie będzie ostrzeżenia. Przeważnie wystarczy zwolnić i czerwony zmienia się na zielony, ale to też nie działa idealnie i może się nie zmienić...
@giebeka: @surf @fifa2195 Ja nie wiem jakie jest wynagrodzenie sędziego, ale najpierw należałoby zapytać, czy @ACLeague ma budżet na ich dodatkowe roboczogodziny. ;)

A serio to dokładanie każdych dodatkowych kryteriów klasyfikowania kierowców dodatkowo komplikuje, powoduje, że sytuacja jest coraz mniej przejrzysta dla kierowcy w trakcie wyścigu, co stopniowo zmniejsza jego atrakcyjność. Nie wspomnę już o tym, że daje to dodatkowe pole do nadużyć, które trzeba potem weryfikować, filtrować, a na końcu