Wpis z mikrobloga

#bezcukruchallenge #dieta

tl;dr po każdym akapicie

Postanowiłam wykorzystać zwiększoną motywację, ilość czasu i możliwość skupienia na sobie przekuć w same super sprawy.
Będę traktowała mirko jako miejsce na spowiedź i przetrzymanie zapisków na temat przemiany, którą chcę osiągnąć. Taki upośledzony blog/pamiętnik XD Wy traktujcie ją sobie jak chcecie - miejsce do bluzgów, informacji, ploteczek, kibicowania, ignorowania itp. Jestem laikiem, więc proszę się nie sugerować moimi poczynaniami, a jeśli uważasz, że robię coś źle - bardzo chętnie przyjmę krytykę. Ciągle się uczę.


Trochę o mojej diecie dotychczas - za młodu tłusto i słodko - jak to na Śląsku. Jak zaczęłam zarabiać - zjadałam po dobrych kilka 3-BITów dziennie. Uzależniłam się od czekolady - zjedzenie jednej to norma, po dwóch czułam zadowolenie. Na studiach - śmieci (z braku czasu, umiejętności, hajsu i motywacji) - McDonalds, kebaby i inne. Najzdrowsze były chyba warzywa na patelnie z biedronki XD Później byłam z niebieskim, który lubił gotować i nie jadł mięsa. Moja dieta się polepszyła. Aż ponad 2 lata temu sama przestałam jeść mięso, zaczęłam rozumieć etykiety, przestałam pić soki i słodkie napoje i zaczęłam rozumieć kuchnię. Ciągle jednak się obżerałam słodyczami.
Doszło do sytuacji, w której bez zjedzenia słodyczy trzęsły mi się ręce (albo zaczęły trząść jak miałam je niedługo zjeść) i miałam odloty (sytuacje bliskie omdlenia, wymiotów i innych). Z drugiej strony jeśli się nie opanowałam również czułam się niedobrze.