Wpis z mikrobloga

via Android
  • 5
@Deetz przebieg podobno oryginalny, sądząc po tym że wszystkie elementy zawieszenia, tarcze hamulcowe są oryginalne to może tak być
  • Odpowiedz
@adamua ostatnio dobilem do 60k w 2.5 roku w swoim audi tdi. Auto ma ponad 17 lat i 280k aktualnie na liczniku. Oznacza to ze poprzedni wlasciciele musieli robic dieslem ok. 15k rocznie... Wierzyć mi sie nie chce. :)
  • Odpowiedz
@goferek: Pewnie, że są. Gościu u mnie w miescie kupił diesla i robi nim dziennie 10 km :D po 5 w jedną stronę do pracy, ma go kilka miesięcy, a już mówił, ze coś mu się #!$%@?ło od jeżdżenia na zimnym silniku.
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj: zdarza się. Bardzo rzadko, ale się zdarza. Np. ktoś znalazł pracę znacznie bliżej domu już po kupnie samochodu i zamiast planowanych 80-100km dziennie robił 10, albo jeździł rowerem. Widziałem auta w dieslu, które w ogóle nie jeździły poza miasto, tylko na zakupy i do przedszkola...

Z resztą starszy diesel z małym przebiegiem może być w dwa razy gorszym stanie niż ten mający przejechane dwa-trzy razy więcej. Wyobraź sobie dwa
  • Odpowiedz
@adamua: Mam e39 z 97 która ma niecałe 160k. Jestem drugim właścielem a pierwszy zrobił nim też niecałe 100k. Takie sztuki się zdarzają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@adamua Chodzi o ta strone historiapojazdu.gov.pl ciekaw jestem po prostu jak sie ksztaltowal przyrost przebiegu :) dobry wynik, ja dzisiaj wbije 200k ale tez większość powie, że na bank krecony i dachowany a silnik 4 bude napedza :P
  • Odpowiedz