Wpis z mikrobloga

Rolls Royce Wraith Black Badge (2016-...)
6,6l V12 twinturbo 632KM
0-100 km/h - 4,5s

Z zewnątrz można ją odróżnić od standardowej wersji Wraith'a po wykończeniu grilla, bagażnika i obramowań okien pociemnianym chromem. To wpisuje się w szerszy trend pozbywania się chromu, widoczny szczególnie w brytyjskiej motoryzacji. Mamy Brack Carbon Edition od Astona Martina czy ostatni Black Spec dla Bentleya Bentaygi. Zwykle są to ograniczone czasowo lub dodatkowo płatne opcje. A wydawało mi się, że za to właśnie za chromowane elementów trzeba dopłacać,a nie za proces odwrotny ¯\_(ツ)_/¯

W przypadku Wraith Black Badge dechromizacja przynosi również usportowienie modelu. Przy zachowaniu identycznej mocy silnika z podstawowej wersji, osiągnięto zwiększony moment obrotowy (870 Nm vs 800 Nm) poprawiono skrzynię biegów i zawieszenie. Wszystko po to by auto lepiej się prowadziło i dawało więcej przyjemności z jazdy. Jeśli jest to możliwe przy masie własnej wynoszącej prawie 2,5 t.

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carboners #carspotting #rollsroyce #wraith #britishcars #warszawa #v12
superduck - Rolls Royce Wraith Black Badge (2016-...)
6,6l V12 twinturbo 632KM
0-10...

źródło: comment_6SxfmYnEK2TFbJQ0RkUCw1NRjzbqS7aG.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
fakt każdy brytyjski producent już w rękach zagranicznych inwestorów, ale Ci dalej kultywują tradycję i brytyjskie modele wyróżniają się od innych.


@superduck: tradycje ? po prostu zbijają dalej kasę na marce i jej wyjątkowości
  • Odpowiedz
@MagnaPomerania: racja, ale przy okazji dowiedziałem się że jest Wraith Series II ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@death070: po coś te marki kupili. Jak już mówiłem wolę by w taki sposób kontynuować tradycję marki niż kupić i ubić jak MAN zrobił ze STARem.
  • Odpowiedz