Wpis z mikrobloga

Optymalny segment E lub F? Cena, jakość, koszty utrzymania? Samochody segmentu E i F, czyli luksusowe lub bardzo luksusowe, w salonie kosztują krocie. Po kilku latach różnice w cenie pomiędzy segmentami się zacierają i mega luksusowy samochód można kupić za relatywnie niewielkie pieniądze. Problemem są natomiast wysokie koszty eksploatacji i spalanie ogromnych zazwyczaj silników i nie zawsze takie zakup jest dobrym pomysłem dla kogoś, z niezbyt zasobnym portfelem. Doskonałym przykładem jest Mercedes S klasa W220 XD Są zapewne chlubne wyjątki, ale w sumie nie wiem jakie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika #obrazekdlazwiekszeniaatencji
pogop - Optymalny segment E lub F? Cena, jakość, koszty utrzymania? Samochody segment...

źródło: comment_mSJeny8elfRlOszvyyh12GqIBd9ChPLg.jpg

Pobierz
  • 10
@pogop: Jeśli samochód segmentu E/F jest w dobrym stanie to cena kilku letniego (a nawet 10 letniego) jest nieosiągalna dla przeciętnej osoby z klasy średniej w Polsce. Jeśli samochód jest tani to koszty serwisu i eksploatacji przerosną najśmielsze wyobrażenia.
Są zapewne chlubne wyjątki, ale w sumie nie wiem jakie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@pogop: @r4do5: Audi A6 C5 pod spodem praktycznie to samo co Passerati B5, tylne zawieszenie prosta belka, na przód masa zamienników (te same co do Passatów B5 i A4ek B5). Silniki 4 cylindrowe (w tym kultowe 1.9TDI) to samo co w mniejszych modelach. Jeśli się nie weźmie np. wersji z pneumatycznych zawieszeniem