Wpis z mikrobloga

Oficjalna informacja sklepu na temat Priority Line

Drodzy klienci, niedawno nastąpiło spore opóźnienie kontroli celnej w Wielkiej Brytanii, co miało znaczący wpływ na czas dostarczenia niektórych paczek wysyłanych za pomocą Priority Line. Kolejna duża pula paczek przeszła odprawę celną i oczekuje na aktualizację trackingów online. Odbędzie się to w poniedziałek lub wtorek (9 i 10 października). Inne paczki muszą poczekać jeszcze kilka dni.

Za paczki, które zostały opóźnione o ponad 5 dni w przewidywanym czasie wysyłki (do 30 dni kalendarzowych), zwrócimy Ci 5% wartości zamówienia na Twój Portfel GB. Za następne 5 dni - kolejne 5% itd. W celu uzyskania tej rekompensaty skontaktuj się z naszym centrum pomocy pod adresem support@gearbest.com

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z waszymi zamówieniami.
Obecnie zespół kilku osób pracuje nad rozwiązaniem tego problemu w przyszłości.

#gearbest
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wszyscy których paczka dotarła z opóźnieniem piszcie na support@gearbest.com, zgodnie z informacją z pierwszego postu, ja właśnie dostałem

"As we always help our customers, we would like to refund 20 USD to your GB Wallet.

Please confirm whether we can arrange it."
  • Odpowiedz
Potwierdzam że również dostałem zwrot. 8 USD za wysyłkę która zajęła 38dni oraz dotyczyła zamówienia na 150 USD. No i wcześniej było jeszcze 50 pkt.
  • Odpowiedz
Zamówienie złożone 20.08 wysłane najprawdopodobniej 28.08 (taką mam datę w DPD UK). Liczyć że jeszcze dojdzie, czy już składać o refunda? Płacone przelewy24 a nie paylalem więc pewnie pełnego refunda nie będzie. Czy przy takim refundzie ten bonus zostanie mi na koncie czy zostanie zabrany?
  • Odpowiedz
@redlumek: moja z 26.08 też stoi. Strasznie źle zrobiłeś, że płacone przelewy24. Pisz do supportu o refund, bo te paczki można uznać za zaginione. Zapewne zaproponują mniej niż 50%, no chyba że wykupiłeś ich śmieszne ubezpieczenie przesyłki.
  • Odpowiedz
@mrbarry: tak wiem - żona się pośpieszyła i zapłaciła przelewy24. Pisałem do supportu gdzie jest moja paczka - to mi odpisali z automatu że mam czekać 60 dni i wtedy refund. Czyli już niedługo. Zobaczymy co zaproponują.
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: jaki jest przewidziany czas wysyłki dla Priority Line? Powinienem napisać po otrzymaniu paczki że spoznila się x czasu i wtedy domagać się zwrotu pewnej ilości procentów czy pisać regularnie co 5 dni?
  • Odpowiedz