@GearBest_Polska: Witam. Zamówienie z 20 sierpnia numer W1708201546166740 wysyłka 28 sierpień Priority line - ostatni wpis w tracking to 2017-08-28 12:50 Southall, Your parcel is on its way. Wiem że mieliście problemy w UK w składach celnych i przesyłki się opóźniały. Osoby takie jak ja, co długo czekały na swoje przesyłki miały mieć wysłany towar jeszcze raz i otrzymać nowy numer wysyłki. Zaś u mnie dzisiaj informacja z automatu że
@GearBest_Polska: dzisiaj otrzymałem odpowiedź że moja przesyłka zaginęła i to nie jest związane z opóźnieniami w składach celnych UK. Jakie to wygodne wytłumaczenie. Nigdy to nie jest wina sklepu tylko nasza klientów. Winta to chyba tylko taka jest że wybraliśmy ten sklep. Napisałem im że daje im 3 dni na ponowna wysyłkę a potem zgłaszam sprawę do wystawcy mojej karty kredytowej.
@yoyekyoyek ja dostałem pełnego refunda na GB wallet. Mogłem na kartę, ale tutaj dostałem od ręki a dzisiaj wyprzedaże 11.11 więc kupię sobie coś innego
@GearBest_Polska: będą jeszcze jakieś kupony dzisiaj? Za późno wstałem i nie załapałem się na Xiaomi Redmi 4X. Tzn były 3 sztuki - ale nie dało sie ich kupić.
@GearBest_Polska: te paczki z southall z września mają szanse, żeby ruszyć, moja paczka z 13.09, składać spór na paypal, czy próbować się dogadać o refund w 100%?
@hasht: moja paczka z wysyłka priority line wysłana pod koniec sierpnia też przepadła, jak nie chcesz tracić czasu to spór paypal, bo o refund na GB będziesz walczyć bardzo długo a i tak pewnie zaproponują ci go dopiero jak otworzysz spor na PP
Mirki po pierwsze. Karty przyznawane są osobom, które czekają na paczkę Priority Line od dłuższego czasu i jej status się nie zmienia przez 30-40 dni, dlatego sklep wysyła produkt jeszcze raz inną formą przesyłki, aby wynagrodzić ten fakt przyznaje karty podarunkowe. Pisaliśmy o tym wcześniej, a wy wysyłacie nam zamówienia, które mają ledwo 3 dni i prosicie o gift card.
@GearBest_Polska: Zamówienie numer W1708201546166740 - pisałem o nim w pod pierwszym postem. Czekam już ponad 2 miesiące i nic. To temu że płaciłem przelewy24 i można mnie zbywać, bo nic nie mogę zrobić?
@GearBest_Polska: Dzięki, kupon jest na koncie. Jeszcze jakbyś mógł ich trochę pośpieszyć aby wysłali jeszcze raz paczkę. 27/10 napisali że potrzebują 3-5 dni aby sprawdzić wszystko dokładnie. I do dzisiaj się nie odzywają.
Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane
@GearBest_Polska: zamówienie ponad 2 miesiące temu, ostatnia wiadomość 2017-08-28 12:50 Southall, Your parcel is on its way numer zamówienia W1708201546166740
@GearBest_Polska: kontakt przez tą stronę https://www.gearbest.com/about/contact-us.html - czyli jak?Super Support Center to jakies FAQ, Live Chat nie chce się odpalić, Messenger to chyba jakiś automat - czy napisać w Messenger i czekać na odpowiedź?
Oficjalna informacja sklepu na temat Priority Line
Drodzy klienci, niedawno nastąpiło spore opóźnienie kontroli celnej w Wielkiej Brytanii, co miało znaczący wpływ na czas dostarczenia niektórych paczek wysyłanych za pomocą Priority Line. Kolejna duża pula paczek przeszła odprawę celną i oczekuje na aktualizację trackingów online. Odbędzie się to w poniedziałek lub wtorek (9 i 10 października). Inne paczki muszą poczekać jeszcze kilka dni.
Za paczki, które zostały opóźnione o ponad 5 dni w
Zamówienie złożone 20.08 wysłane najprawdopodobniej 28.08 (taką mam datę w DPD UK). Liczyć że jeszcze dojdzie, czy już składać o refunda? Płacone przelewy24 a nie paylalem więc pewnie pełnego refunda nie będzie. Czy przy takim refundzie ten bonus zostanie mi na koncie czy zostanie zabrany?
@mrbarry: tak wiem - żona się pośpieszyła i zapłaciła przelewy24. Pisałem do supportu gdzie jest moja paczka - to mi odpisali z automatu że mam czekać 60 dni i wtedy refund. Czyli już niedługo. Zobaczymy co zaproponują.
Jak myślicie - dojdzie czy już przepadło? Bo parę innych paczek też gdzieś wiszą - tylko już bez trackingu.
#aliexpress #alipaczka
źródło: comment_B0wm6EnwoyU98hwU3G08C1rUHEKkTnBO.jpg
Pobierzźródło: comment_zrVrouhztuCT1tEUy7Rytm3BWp2B7bi5.jpg
Pobierz