Wpis z mikrobloga

#siecikomputerowe #komputery
Jest strona, która nie działa na moim domowym necie. Przez neta mobilnego na telefonie wchodzi. Przez VPNa wchodzi. DNSy Google. Wina dostawcy neta? Mogę to u siebie jeszcze jakoś diagnozować?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RobaxX: Trace complete w 14 krokach, bez problemu.
W przeglądarce (próbowałem na różnych, nawet na różnych komputerach w tej samej sieci) po długim czasie oczekiwania jest komunikat, że "Połączenie zostało zresetowane."
  • Odpowiedz
@WolfSky: Co mają porty do tego!?!

@chybaDapi: Sprawdź czy odpowiedź DNS do danego serwisu ze strony twojego dostawcy i "mobilnego" są takie same. Podejrzewam, że strona używa jakiegoś antiddos'a albo czegoś podobnego - dlatego nie działa bo ktoś dał d--y w konfiguracji. Ew. problemów może być wiele innych.
  • Odpowiedz
  • 0
@brokenik to duża międzynarodowa strona, która nie może sobie pozwolić na dawanie d--y (linia lotnicza). Z tym sprawdzaniem, chodzi o prześledzenie czy traceroute daje podobne odpowiedzi, czy coś innego?
  • Odpowiedz
@chybaDapi: Podaj adres strony to Ci sprawdzę czy problem nie leży po ich stronie.

Sposób sprawdzenia jest prosty. Będąc podłączony u swojego dostawcy wpisz w linii komend :

nslookup i następnie w linii poleceń wpisz adres strony np.
  • Odpowiedz