Wpis z mikrobloga

@RobaxX: Trace complete w 14 krokach, bez problemu.
W przeglądarce (próbowałem na różnych, nawet na różnych komputerach w tej samej sieci) po długim czasie oczekiwania jest komunikat, że "Połączenie zostało zresetowane."
@WolfSky: Co mają porty do tego!?!

@chybaDapi: Sprawdź czy odpowiedź DNS do danego serwisu ze strony twojego dostawcy i "mobilnego" są takie same. Podejrzewam, że strona używa jakiegoś antiddos'a albo czegoś podobnego - dlatego nie działa bo ktoś dał dupy w konfiguracji. Ew. problemów może być wiele innych.
@brokenik to duża międzynarodowa strona, która nie może sobie pozwolić na dawanie dupy (linia lotnicza). Z tym sprawdzaniem, chodzi o prześledzenie czy traceroute daje podobne odpowiedzi, czy coś innego?
@chybaDapi: Podaj adres strony to Ci sprawdzę czy problem nie leży po ich stronie.

Sposób sprawdzenia jest prosty. Będąc podłączony u swojego dostawcy wpisz w linii komend :

nslookup i następnie w linii poleceń wpisz adres strony np. www.ryanair.com

Powinieneś otrzymać np.
Non-authoritative answer:
Name: ryanair.com
Address: 216.146.46.10
Name: ryanair.com
Address: 216.146.46.11

Teraz podłączasz komputer do drugiego operatora i sprawdzasz czy odpowiedź z DNSów będzie takasama. Tzn. czy adresy IP są