Wpis z mikrobloga

Siedze w temacie juz kupe lat i swoja wiedze czerpie z własnych doświadczen


@michal939: właśnie widzę

Ten kolor nie występował fabrycznie w okresie z którego jest ten Polonez, lusterka nigdy nie były fabrycznie lakierowane, Caro nigdy nie miało fabrycznie spojlera ani spryskiwaczy, oriciari może być fabryczne ale lakierowania nie są fabryczne.
@RzecznikWykopu: ten kolor jest fabryczny w tym okresie,jego kod to l144 wystepowal w 96-97 a w 2000 roku pojawił sie bardzo podobny ale pod oznaczeniem 46u i z palety daewoo. Co do reszty to nie chce mi się tłumaczyć poszukaj sobie w googlach cenników dodatkowego wyposażenia z salonu. W 94 roku przy kupnie poloneza wujek zamowil sobie grzane i el. Lusterka lakierowane w kolor nadwozia,mam je do dzisiaj i leżą w
Lucasy się mniej przegrzewały i tyle


@Krol_Wszechswiatu: Lucasy były praktycznie bezobsługowe. Nie psuły się i oferowały nieporównywalnie lepszą siłę i czułość hamowania.

polonez prowadzi się dobrze tylko gdy ma dupe nisko a przód wysoko, taka prawda


@Krol_Wszechswiatu: jeżeli ktoś całe życie wozi polonezem ziemniaki na targ to faktycznie dla niego nie będzie różnicy
@RzecznikWykopu: to wszystkie rajdowe fiaty i poldki jeździły tylko na targ, skoro przede wszystkim tyłek obniżali? Zwiększenie skrętu i poszerzenie o 50mm rozstawu nie czyniły go nagle super nowoczesnym i wygodniejszym, a różnica była odczówalna głównie przy zawracaniu. O lucasach nie gadam, bo widocznie miałem za dobre heble starego typu albo jakieś słabe lucasy w moich autach i się widocznie nie znam ;)
Pobierz Krol_Wszechswiatu - @RzecznikWykopu: to wszystkie rajdowe fiaty i poldki jeździły tyl...
źródło: comment_3hU0jIyl4tKZN1beMOEF5GGnzAavnfz0.jpg
to wszystkie rajdowe fiaty i poldki jeździły tylko na targ, skoro przede wszystkim tyłek obniżali?


@Krol_Wszechswiatu: Nie. Tylko tym, którzy uważali że prowadzenie poloneza zależy od wysokości na jakiej ma dupę.

Zwiększenie skrętu i poszerzenie o 50mm rozstawu nie czyniły go nagle super nowoczesnym i wygodniejszym


@Krol_Wszechswiatu: Gdzieś napisałem, że nagle prowadzi się jak super nowoczesne auto?

a różnica była odczówalna głównie przy zawracaniu.


@Krol_Wszechswiatu: odczówalna to nie wiem
@RzecznikWykopu: chodziło mi o to, że nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu się poloneza na szerokim i na wąskim rozstawie, a opuszczając tył, zmianę na+ czuje się od razu..
Nie neguje wyższości lucasów, znam i robiłem oba typy hebli. Nie uważam po prostu, że są aż takim niewiadomo jak wielce odczówalnym skokiem w komforcie i jeździe poloneza. Przykładowo, nie zmienię 4 tarcz na lucasy, chociaż jest to mało roboty, nie ma
chodziło mi o to, że nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu się poloneza na szerokim i na wąskim rozstawie


@Krol_Wszechswiatu: Ogromnej nie ma ale różnica w prowadzeniu i przyczepności jest od razu odczuwalna na plus.

Nie uważam po prostu, że są aż takim niewiadomo jak wielce odczówalnym skokiem w komforcie i jeździe poloneza


@Krol_Wszechswiatu: Nie pisałem nic o komforcie a o skuteczności, która jest o niebo lepsza od zwalniaczy starego