Wpis z mikrobloga

Poza alufelgami to orginał łącznie z lakierem ;)


@michal939: no nie bardzo

Takich kierunków bocznych, spryskiwaczy przednich świateł, ani lakieru, ani lusterek bocznych w kolorze nadwozia Polonez nigdy nie miał. Polonez MR93 a tylny spojler z Poloneza MR97.

To zwykły ulep i radosna twórczość właściciela a nie żaden oryginał.
@Joseph_Pilsudsky: @cenzor123:

W MR93 w okolicach 95/96 roku znacznie poprawiono przednie zawieszenie:

- poszerzono rozstaw kół o 59 mm, co poprawiło stateczność auta

- zmieniono mocowania zacisków przednich hamulców w celu zmniejszenia promienia zawracania

- zastosowano nowy układ hamulcowy typu LUCAS

- zastosowano ogumienie 185/70 R13 84S o niskim profilu

Dzięki czemu prowadził się nieporównywalnie lepiej niż poprzednie wersje i nie odbiegał znacząco od zagranicznych aut tego segmentu.
@Krol_Wszechswiatu: Występowały z MATOWYM LAKIEROWANIEM i czarne niepolakierowane.

I Lucasy wtedy chyba też zależały od wersji poligona, bo u mnie są 4 tarcze jak w 125p


@Krol_Wszechswiatu: od końca 95 roku w każdym modelu. Różnica w hamowaniu między starymi zwalniaczami a hamulcami LUCAS jest ogromna.

W MR93 w okolicach 95/96 roku znacznie poprawiono przednie zawieszenie:
@RzecznikWykopu: ten kolor wystepowal fabrycznie,dodatki ktore sa na tym polonezie tak samo. Lusterka byly lakierowane fabrycznie,sam mam nawet takie,spoiler to typowy od caro,a nie od plusa tak jak napisałeś,spryskiwacze tak samo jak najbardziej sa fabryczne,z orciari było roznie,mam pod reka dokładki lakierowane z fabryki i są błyszczące. To co napisałeś o kołach i prowadzeniu to bzdura,polonez dopiero zaczyna sie prowadzić jak normalny samochód po zastosowaniu felg 14 bądź 15 cali. Siedze