Wpis z mikrobloga

@crejzus: Ten kolor co podałeś ma inny kod i to jest lakier z palety Daewoo,to jest inny odcień mimo że podobny. Ten z mojego zdjęcia to kolor z palety FSO stosowany długo przed tym co ty dałeś
  • Odpowiedz
Poza alufelgami to orginał łącznie z lakierem ;)


@michal939: no nie bardzo

Takich kierunków bocznych, spryskiwaczy przednich świateł, ani lakieru, ani lusterek bocznych w kolorze nadwozia Polonez nigdy nie miał. Polonez MR93 a tylny spojler z Poloneza MR97.

To zwykły ulep i radosna twórczość właściciela a nie żaden oryginał.
  • Odpowiedz
@Krol_Wszechswiatu: Występowały z MATOWYM LAKIEROWANIEM i czarne niepolakierowane.

I Lucasy wtedy chyba też zależały od wersji poligona, bo u mnie są 4 tarcze jak w 125p


@Krol_Wszechswiatu: od końca 95 roku w każdym modelu. Różnica w hamowaniu między starymi zwalniaczami a hamulcami LUCAS jest ogromna.

W MR93 w okolicach 95/96 roku znacznie poprawiono przednie zawieszenie:
  • Odpowiedz
@RzecznikWykopu: ten kolor wystepowal fabrycznie,dodatki ktore sa na tym polonezie tak samo. Lusterka byly lakierowane fabrycznie,sam mam nawet takie,spoiler to typowy od caro,a nie od plusa tak jak napisałeś,spryskiwacze tak samo jak najbardziej sa fabryczne,z orciari było roznie,mam pod reka dokładki lakierowane z fabryki i są błyszczące. To co napisałeś o kołach i prowadzeniu to bzdura,polonez dopiero zaczyna sie prowadzić jak normalny samochód po zastosowaniu felg 14 bądź 15 cali.
  • Odpowiedz