Wpis z mikrobloga

@BillyMenadzer: @Smookie: niedawno chciałem wypłacić BLIKiem w bankomacie, lecz po wpisaniu kodu w bankomacie przez pół minuty nic mi nie przyszło na telefon, więc anulowałem to gówno i wypłaciłem kartą jak normalny człowiek xD

BLIK jest spoko do płacenia przez PayU, przelewy24 itp.
@s_t_u_l_e_j: jak mnie to #!$%@? jak się jakieś gównofirmy zwracają per "Ty" do klienta, chociaż nie było właściwie żadnych ku temu podstaw


@desensitization: Moze taki maja "tone of voice". W sumie netykieta, jak i nalecialosci z jezyka angielskiego zezwolily na uzywanie formy per "Ty". Czesc firm stara sie lekko dystansowac, wchodzic w dyskusje z poziomu profesjonalisty i wtedy na sile cisnie "Szanowny Panie". Z kolei druga czesc probuje byc ziomkiem,
@Stalkerka: zdaję sobie z tego sprawę, ale strasznie mnie to mierzi. Takie usilne naśladowanie zachodnich trendów czy kultury. U nas zawsze się buduje pewien szacunek i zdrowy dystans do rozmówcy zaczynając rozmowę per Pan/Pani. U nich tego nie ma i rzekomo ma to pomagać podbijać wyniki sprzedażowe. No może na innych to działa pozytywnie, na mnie jak płachta na byka ( ͡° ͜ʖ ͡°)