Aktywne Wpisy
#motoryzacja #samochody Siema motoryzacyjne świry.Poszukuje samochodu do 50 tys cebulionów i mam mega dylemat.Moje wymagania to kombi/suv,automat,rocznik minimum 2015,jakikolwiek naped 4x4(z tego mogę zrezygnować).Wybór dla laika samochodowego jest tak duży że sam nie wiem co brać żeby się nie władować na minę.Samochód głównie w dłuższe trasy po Polsce i raz do roku na Bałkany więc taki połykacz kilometrów
Który warto brać
- Jeep Cherokee KL 8.8% (27)
- Passat B8 30.7% (94)
- Mitsubishi Outlander 13.7% (42)
- Seat Leon 13.4% (41)
- Peugeot 508 25.8% (79)
- Opel Insignia 7.5% (23)
PokemonowyRambo +36
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
, w linku opisane jest w największym skrócie co wybrać tanio i dobrze, bez poświęcania godzin czytania forum, analiz i wysyłania na kosztowną "customizację".
https://www.1enduro.pl/convoy-s2-plus-latarka-na-rower/
#szosa #mtb
#swiatelka
#rower #pasta
Komentarz usunięty przez moderatora
Kupiłem od kolegi na swiatelka.pl wymienił mi optykę i wybrałem sobie barwę
Oprócz oślepiania innych ma jeszcze jeden, poważny minus (zwłaszcza w mieście) - brak widoczności z boku. Jest to spowodowane dość małym reflektorem, oraz nieco wystającym rantem przy szybce/kolimatorze.
Jest to niebezpieczne podczas jazdy przez skrzyżowania, zwłaszcza jeśli rowerzysta wyłoni się zza innego pojazdu czy budynku.
Większość dedykowanych lampek na rower jednak ma jakieś rozwiązania eliminujące tę cechę.
Także nawet
A mnie #!$%@? jak rowerzyści mają te lampki ustawione tak, że oslepiaja osoby z naprzeciwka.
Kupi sobie taki koleś "super ultra bike light 9000lumenów" i zamiast ustawić to trochę na ziemię to wali ci po ryju.
Sam jeżdżę rowerem i zawsze lampkę mam ustawioną tak by doświetlać drogę przede mną a nie twarze przechodniów
@paramedic44: dokładnie. można mieć convoya, ale też trzeba mieć wzgląd na innych. - daszek, obrotowy uchwyt. kolimatora nigdy nie widziałem, więc nie mogę ocenić, czy coś to pomaga. moim zdaniem lampka pozycyjna musi być jako podstawowa, a convoy tylko do wspomagania się i jako bat na kierowców, którzy nie wyłączają drogowych kiedy nadjeżdża rower.
@brachistochrona: ale tylko coś, na trybie 50% nie ma tragedii, ale więcej to nadal będzie #!$%@?ć po oczach ;P
@brachistochrona: wystarczy, problem jest tylko to iż 50% jest niewystarczające do bezpiecznej jazdy szosą w ciemności, lecz jak pisałem, zwiększenie mocy (zmiana trybu) powoduje iż już lampka zaczyna oślepiać pomimo kolimatora, daszek jest ok ale tylko na bliską odległość. Najlepsza byłaby soczewka z odcięciem, ale takiej jeszcze nie widziałem.
Ja jeżdżę tylko z convoyem jako lampką podstawową, ale nie mam drogi w całkowitej ciemności gdzie występowałby ruch pojazdów i
ja pisząc o obrocie w dół, czy w bok miałem na myśli chwilowy obrót i powrót do świecenia na wprost, już po wyminięciu innych. Na dłuższą metę to upierdliwe, na szczęście ja nie poruszam się szybko, a i ruch nocą na wiejskich drogach nie jest duży. No i zazwyczaj dla mnie światło pozycyjnej jest wystarczające, by cokolwiek zobaczyć (z resztą zazwyczaj poruszam