Dwie pierwsze są z 2017 r, ale mają jakieś swoje mankamenty. Opinie raczej są porównywalne - nikt nie narzeka. Myślicie, że warto dopłacić do opon renomowanej marki? Wydaje mi się, że będą trwalsze od pozostałych i mają najlepsze parametry (hamowanie na mokrej powierzchni: B, indeks prędkości W).
@wake_me_up: Czasem warto dopłacać, a czasem nie warto. Ja dopłaciłem i kupiłem letnie Goodyear Eagle F1 i mi popękały po 2 latach, więc teraz sprawdzę coś ze średniej półki, prawdopodobnie Uniroyale.
@joanna-tomczak123: @AllOver: Wziąłem Goodear Vector 4Seasons GEN-2 bo były tańsze niż Micheliny :) Liczę na troszkę ostrzejszą zimę w związku z tym, a jak coś będzie nie tak to będzie na Was!
Mają być całoroczne, 225/45/17, mam następujący wybór:
- Imperial Ecodriver 4S - wersja najbardziej ekonomiczna - 264 zł/szt, gorsze hamowanie na mokrej powierzchni: klasa C
- Nexen N'Blue 4 - 299 zł/szt, niższy indeks prędkości: V
- Pirelli Cinturato All Season - 439 zł/szt, 2016, technologia Seal Inside tzn. wewnętrzne uszczelnienie
Dwie pierwsze są z 2017 r, ale mają jakieś swoje mankamenty. Opinie raczej są porównywalne - nikt nie narzeka. Myślicie, że warto dopłacić do opon renomowanej marki? Wydaje mi się, że będą trwalsze od pozostałych i mają najlepsze parametry (hamowanie na mokrej powierzchni: B, indeks prędkości W).
#motoryzacja #opony #samochody #kiciochpyta
Poza tym Nokian Weatherproof albo Goodear Vector 4Seasons GEN-2