Aktywne Wpisy
KosmicznyPaczek +752
Boski_Emil +773
Dzieńdoberek! Teraz już bez błędu!
Mój ostatni występ w 1z10 zaowocował dość dużą ilością punktów i wielką ilością plusów przy moim wpisie. Dzięki takiemu szczęśliwemu zestawieniu wystąpię dziś w Wielkim FInale 1z10! Mogę tylko gorąco zachęcić wykopowych kibiców do oglądania i komentowania, daję namiary:
Wielki Finał Jeden z dziesięciu
19:00
TVP1
Zaraz spróbuję zawołać poprzednich plusujących, może mi się jakoś uda xD
#1z10 #telewizja #teleturniej #pokazmorde #tvp #rozrywka #hobby
Mój ostatni występ w 1z10 zaowocował dość dużą ilością punktów i wielką ilością plusów przy moim wpisie. Dzięki takiemu szczęśliwemu zestawieniu wystąpię dziś w Wielkim FInale 1z10! Mogę tylko gorąco zachęcić wykopowych kibiców do oglądania i komentowania, daję namiary:
Wielki Finał Jeden z dziesięciu
19:00
TVP1
Zaraz spróbuję zawołać poprzednich plusujących, może mi się jakoś uda xD
#1z10 #telewizja #teleturniej #pokazmorde #tvp #rozrywka #hobby
Sporo napotykam informacji o usunięciu klap wirowych w kolektorze jako mus w tych silnikach, czy ktoś z przeglądający tagi o Alfie umiałby coś więcej powiedzieć? Planuję zrobić konkretny pakiet startowy po zakupie auta, EGR papa, płyny, filtry, olej, czyszczenie klimy, badanie DPFa no i się zastanawiam - Co z tymi klapami?
#alfa #alfaromeo #mechanikasamochodowa #alfaholicy #147 #159 #19jtd #19jtdm #motoryzacja #pytanie
@kmds: Tak, najlepiej to zrobić od razu. Albo usuwasz klapy albo wkładasz kolektor od 166. Chodzi tylko o to, żeby klapy się nie urwały (a to jest typowa usterka w 159 1.9 16v) i nie narobiły zamieszania w silniku. EGR tak samo najlepiej zaślepić, DPF wcześniej czy później i tak będzie do wywalenia.
Co do silnika - 1.9 8V jest za
1) jaki jest orientacyjny koszt średni/maksymalny operacji usunięcia klap?
2) Raczej wolę 8v z uwagi na trwałość, mam jeszcze stosunkowo krótki staż za kółkiem i nawet 120km w ciężkiej budzie będzie dla mnie szokiem po przesiadce z 80KM. Za 1500zł raczej ogarnę chiptunning do 150km bez ingerencji mechanicznej(zakuwanie, dolot, wylot, wtryski, stożki)?
3) 2.4JTD odpada z
2. 120 KM będzie szokiem, ale przez tydzień czy dwa. Serio, radzę dorzucić do 150KM bo jest to wtedy bezpieczniejsza moc, nie ma już problemów z wyprzedzaniem czy szybszym startem w razie konieczności, a nie jest to jeszcze moc "niebezpieczna". Ale tak, sam program za 1500 spokojnie ogarniesz, tak naprawdę to zrobią Ci to za 800-900
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-159-jtdm-ID6z1DWA.html#03eeeeffac
Cudowny, wymarzony środek
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Od siebie nie polecam. Rozsądna cena za dobrze utrzymaną 159 to 25k, chyba że mówimy o najstarszych rocznikach i najsłabiej wyposażonych.
8v jest trwałe, ale jest sporo niuansów w całym aucie. Koło pasowe, zbiorniczek wspomagania, rozrusznik... Aż taka wolna
Szukałbym jednak poliftowej (od 2008) - ma kilka rzeczy poprawionych + ładniejsze zegary
Komentarz usunięty przez autora
@KMiklas
@szaremyszki
Szukam auta na 2 lata, rocznik nawet 2004 będzie dla mnie atrakcyjny biorąc pod uwagę obecny skansen :)
@KMiklas
@szaremyszki
Szukam auta na 2 lata, rocznik nawet 2004 będzie dla mnie atrakcyjny biorąc pod uwagę obecny skansen :)
Zobacz jeszcze GT. Cenowo stoją do 20k.
W 159 klapy można w garażu usunąć, a w firmach to popytaj. EGR raczej koniecznie do zatkania, do tego programowe usuwanie (jedynie w 147 115KM możesz zatkać i jeździć, w innych masz błąd komputera). Mam 159