Wpis z mikrobloga

@Pooodi: Dług w skali maistya nie jest taki straszny i jest mniejszy w skali budżetu niż za kropy.
Można darowac sobie wszystkie inwestycje i zostać Zgierzem ale wtedy dopiero tacy jak ty będą mieli co wypisywać na mirko
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Z chęcią bym chciał, żeby miasto darowało sobie inwestycje, które nie usprawniają komunikacji lub przynoszą wielomilionowe straty - bądź też nie mają żadnego logicznego wytłumaczenia.

O odciętych od świata mieszkańców Stoków to nikt nie mówi, o genialnym pomyśle zakończenia tunelu przed skrzyżowaniem marszałków też nikt nie wspomina, o żałosnym rondzie na Niciarnianej zamiast szerokiego i przejezdnego skrzyżowania również.

Lepiej robić kosmiczne strefy 30 za kilkaset tysięcy złotych, budować parklety
  • Odpowiedz
@Pooodi: ceny czynszy w Łodzi mocno uzależnione od zarządcy. Ja mam wspólnotę jednoblokową i płacę bardzo mało (poniżej 9zł/m) z wodą i ogrzewaniem, dodatkowo w styczniu jak przychodzi wyrównanie to mam darmowe półtora czynszu (nadpłata za ogrzewanie/wodę).

I potwierdzam słowa kolegi Sergieja - akurat w Wrocławiu Zoo i Afrykarium to jest magnes dla rodzin z dziećmi, wystarczy zobaczyć kolejki w weekendy w lipcu/sierpniu.
  • Odpowiedz
@Pooodi: Stoki miały możliwość usprawnienia komunikacji to wszyscy protestowali bo "droga za blisko ich domu będzie" teraz niech czekają na przedłużenie Puszkina.
Wszystkie inwestycje są raczej sensowne, można mieć wiele uwag do terminów i jakości wykonania a tunelu pod marszaków sie nie da zrobić, miał być wiadukt ale przygłupy z fenomenów protestowały i sobie darowali.

A strefy "tępo 30" i parklety to debilizm (podziękuj fenomenom)
  • Odpowiedz
@loczyn: @Pooodi: @Sepzpietryny:

No to po kolei. Ja akurat uważam drugą kadencję HZ za co najwyżej przeciętną. Ale Łódź potrzebowała kilku dużych inwestycji by zacząć odmieniać swoje oblicze. Teraz najbliższe lata będą pod względem inwestycji o wieleeee bardziej skromne a dokładny plan finansowy wygląda tak

Zadłużenie Łodzi najwyższy poziom w historii osiągnęło zaledwie kilka dni temu - na koniec 2016 r. było to 2 mld 903 mln zł. Od tego momentu, według wyliczeń skarbnika miasta, będzie już tylko maleć - za 361 dni wyniesie o 104 mln zł mniej, a poniżej 1 mld zł
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Nikt się nie zgodzi na przedłużenie Konstytucyjnej. Domy i mieszkania w tej okolicy są jednymi z najdroższych w Łodzi i przez budowę tej trasy poszłyby ostro w dół.

Popytaj ludzi mieszkających przy Kopcińskiego jak im się żyje.

Zamknięcie Widzewskiej to wielki wuj w dupe wszystkim autorom projektów WZ.

Zdanowska jest uległa Fenomenom i nie można tego już dłużej tolerować.
  • Odpowiedz
  • 4
@loczyn ja #!$%@?ę. Nie powiem jaki dług ma netflix czy inne duże firmy. Teraz nie mam czasu, jutro postaram się merytorycznie podać wyliczenia, bo ktoś chyba nie zna pojęcia inwestycja :P
  • Odpowiedz
Jedynym ratunkiem i nadzieją dla Łodzi jest hyperloop na linii Łódź - Warszawa.


@Pooodi: To muszę Cię zmartwić, ale nawet jeśli ta technologia jest możliwa do zastosowania w praktyce (a prawdopodobnie nie jest), to znacznie prędzej Łódź będzie musiała spłacić ostatnią złotówkę z obecnego zadłużęnia niż w Polsce położy się 100 km Hyperloop.

W tym jest więcej fantazji niż realnej technologii.
  • Odpowiedz
@czlapka: Nie ma szans na przebudowę Konstytucyjnej. Sorry, ale mieszkańcy mają już z jednej strony 6 pasmową Kopcińskiego, która generuje gigantyczny hałas na osiedlu. Druga taka trasa w promieniu 500 metrów z drugiej strony osiedla sprowadziłaby wartość domów i mieszkań tutaj do zera.

Spytaj się na Złotnie czy Julianowie, czy chcieliby mieć taką trasę obok siebie.

Nawet Ci mieszkający przy WZ nie są otoczeni w takiej bliskości dwoma podobnymi węzłami
  • Odpowiedz
nie ma inwestycji przekladajacych sie na robote dla ludzi :)


@loczyn: no chyba dla ludzi z twoim wykształceniem - cytując klasyka,

Ja tam wybierałem pracodawce spośród 4 chętnych na zatrudnienie mnie
  • Odpowiedz
trasa W-Z która w żaden sposób nie usprawniła komunikacji wschód-zachód.


@Pooodi: Usprawniła częściowo, bo powinna być dłuższa- przynajmniej za skrzyżowanie Marszałków, oraz poza Kaliską. Mnie jednak trasa ułatwia przejazd z Kaliskiego na Dąbrowę- skróciła czas przejazdu praktycznie o połowę.
  • Odpowiedz