Aktywne Wpisy
WielkiNos +263
Facet, któremu porno, filtry i zdjęcia instagramowych klonów z plastikowymi rzęsami i napompowaną mordą sprały mózg kiedy widzi naturalną 46 letnią kobietę:
jarzywniak +865
Widzieliście tę reklamę Lidla? Leci przed meczami EURO i w przerwach... nic specjalnego, reklama jak reklama ALE! w tle leci muzyka mojego zespołu (The Bullseyes — "Yet There's You")
#chwalesie bo Lidl wybrał naszą piosenkę, kupił licencję i nawala reklamą w całej Europie.
Po latach grania "zagranicznego" rocka wreszcie dzieje się coś ciekawego xd
...z tej okazji robię #rozdajo
Wśród plusujących wylosuję 10 osób, do których wyślę nasz nowy album POLISH
#chwalesie bo Lidl wybrał naszą piosenkę, kupił licencję i nawala reklamą w całej Europie.
Po latach grania "zagranicznego" rocka wreszcie dzieje się coś ciekawego xd
...z tej okazji robię #rozdajo
Wśród plusujących wylosuję 10 osób, do których wyślę nasz nowy album POLISH
Kupiłem Tribana 540, dołączając dumnie do #wykoptribanclub. Brałem pod uwagę tylko zakup nowego roweru, z polskiego sklepu. Zdecydowałem, że chcę coś więcej niż sorę, do tego nie chciałem latać z kołami co centrowania co dwa tygodnie - tak naprawdę wybierałem więc pomiędzy Tribanem 540, a Focusem Cayo na 105. Ten drugi jednak wydawał mi się mieć zbyt agresywną geometrię, w związku z czym wybrałem Tribana.
Czy jestem zadowolony? Tak, jestem. Czy byłbym mniej zadowolony np. z Tribana 520? Nie mam pojęcia ;)
Naczytałem się sporo złych opinii o przygotowaniu rowerów z deca do jazdy – u mnie wszystko było w porządku. Rower przyszedł do domu w wielkim kartonie, trzeba było tylko przykręcić kierownicę, ustawić siodełko, przykręcić pedały i można było śmigać.
Wrażenia z samej jazdy są mega pozytywne. Średnia prędkość w porównaniu do crossa wzrosła o jakieś 3km/h (~13%) – pewnie przy wyższym poziomie wytrenowania różnica byłaby jeszcze większa. Podjazdy łyka się o wiele szybciej i łatwiej (przy czym mówimy tu o malutkich wzniesieniach, nie wypuszczałem się jeszcze choćby na Wzgórza Trzebnickie, nie wspominając nawet o Sobótce; nie ta noga żeby powalczyć sensownie), z górki dokręcając parę razy już jedziesz 40km/h.
Bałem się trochę półkompaktowej korby w Tribanie i szczerze mówiąc wolałbym chyba kompakt. Przy jeździe w okolicach 23-35km/h praktycznie mógłbym korzystać tylko z mniejszego blatu (jeżdżę na wysokiej kadencji, ~95), z kolei biorąc pod uwagę słabą nogę, na większych podjazdach może braknąć przełożeń. No ale zobaczymy, forma też powinna z czasem wzrosnąć ;)
Podsumowując – po kilku jazdach jestem zadowolony z Tribana 540. Jeśli ktoś jeździ dużo po asfaltach, zdecydowanie polecam przesiąść się na szosę ;)
Kilometrów!
Korzystając z okazji, pytanie do posiadaczy tego roweru (a właściwie opon Hutchinson Equinox 2) – do jakiego ciśnienia je pompujecie? Na oponie jest info, że max. ciśnienie to 7 bar – czy to nie mało, jak na szosę?
#rower
@marafc: jeśli to dotyczy 520 to jest to mit, mam na tych rzekomo miękkich kołach zrobione ponad 5000km i tylko raz lekko dokręciłem ze 3 szprychy żeby zniwelować niewielkie bicie, ważę 80kg
@marafc: większą róznice zobaczysz na dłuższych podjazdach, nawet z marszu. Wjedziesz szybciej, ale nie dlatego, ze forma urosła - dlatego, że nie zrzucisz z przodu na małą zębatke, a żeby jechac na 34/36 zębów to trzeba pokręcić. Wiadomo, samo nie jedzie, ale na szosie nagle da się jechać na takich zębach, a wcześniej się zrzucało na jedynke (;
Ja mam schwalbe i pompuje do 8bar
@demoos: to jeszcze przede mną, zobaczymy ;)
Już tu ci 2ch posiadaczy pisze, ze to mit.
Ten niebiesko-czerwony mega mi się podobał w necie, ale na żywo dramat, więc wybrałem szaro-czarny. Mi się podoba! ;)
@marafc: Jest spoko, a grunt, że tobie się podoba. Ja jestem fanboyem Bianchi i dopóki nie widzę, że ktoś ma Bianchi, to nie zwracam większej uwagi na cudze rowery. :)