Wpis z mikrobloga

Mamy w zespole takie powiedzenie "nie śpię bo robię hyperloopa". Podczas ostatniego roku oznaczało ono różne powody zarywania nocy z powodu naszego projektu. Do lutego prowadziliśmy po nocach symulacje komputerowe i obliczenia, następnie nie spaliśmy bo pisaliśmy dokumentację techniczną. Przyszedł taki czas, że powiedzenie stało się dosłowne. Przez wiele tygodni składaliśmy nasz pojazd, a od 5 rano w środę jestem cały czas na nogach (z pół godzinna drzemką) bo trzeba było "robić hyperloopa". Ale udało się, zapakowaliśmy go w kontener i już w sobotę nasz pojazd leci do #losangeles . Konkurs #spacex już 25 sierpnia i nie możemy się doczekać :)
#hyperpoland #hyperloop #technologia
Pobierz
źródło: comment_RbZnqMZjlE5mCsb6ANAHU3ckaFyp8rqI.jpg
  • 39
@jmuhha: jak internety pozwolą to będę się starał wrzucać info
@frems: na luzie dojedzie, leci jutro a zawody są za prawie 2 tyg
@Aditor: 430 km/h. Różni się, bo ty pewnie myślisz o projekcie pełnowymiarowego hyperloopa. To jest prototyp na zawody studenckie dostosowany do warunków zapewnionych na torze SpaceX, który jest mocno uproszczony i mniejszy.
@msichal: mamy nadzieje, że nie. Na poprzedniej edycji to byłą wina organizatora, bo
@niezawodny: Zrezygnowaliście z przedniego kompresora - dlaczego?. Jaki jest napęd waszej kapsuły, czy to silnik elektryczny przekazujący moment obrotowy na koła, czy też będzie ona się unosiła i poruszała na poduszce magnetycznej?
@Zbinon: to jest prototyp na zawody studenckie i jest tu wiele elementów różniących go od projektu rzeczywistego pojazu. Od samego pocżatku nie miało tu być kompresora (bo jak na zawody studenckie to jest super drogi). Ten prototyp będzie na poduszcze magnetycznej, a zostaniemy rozpędzeni przed pojazd organizatora
@kszksz8: Jakie będą czynniki decydujące o wygranej w zawodach? Myślałem, że uzyskana prędkość, jednak piszesz, że organizator zapewnia pchacz rozpędzający studenckie kapsuły. Co uważasz za plusy waszego projektu, a czego się obawiasz?