Nowy update #pillarsofeternityII Deadfire. Film przybliżający nam miasto Neketaka, stolicę Archipelagu Martwego Ognia. Pokazano na nim niektóre dystrykty, budynki, ciekawe punkty, a także nowe ficzery.
Rozbudowaniu uległy reakcje mieszkańców na poczynania gracza, którzy zachowują się teraz bardziej naturalnie (np. uciekają w popłochu lub skulają się, gdy stajemy się niegrzeczni). Podczas przemierzania z jednej dzielnicy do drugiej natkniemy się na losowe wydarzenia przedstawione w formie tekstowo-graficznej (podobnie jak w PoE); np. spotkanie z kupcem, któremu będziemy mogli pomóc lub go okraść, albo zostaniemy napadnięci przez bandytów/najemników. Do tego dochodzi możliwość okradania sklepów.
Widać, że włożono wiele pracy w projektowanie Neketaki, która wydaje się znacznie bardziej urozmaicona, ładniejsza i ciekawsza niż wszystkie miasta w PoE1 razem wzięte. Do tego ma ono oferować masę zawartości, czyli znowu coś czego brakowało miastom w części pierwszej.
Rozbudowaniu uległy reakcje mieszkańców na poczynania gracza, którzy zachowują się teraz bardziej naturalnie (np. uciekają w popłochu lub skulają się, gdy stajemy się niegrzeczni). Podczas przemierzania z jednej dzielnicy do drugiej natkniemy się na losowe wydarzenia przedstawione w formie tekstowo-graficznej (podobnie jak w PoE); np. spotkanie z kupcem, któremu będziemy mogli pomóc lub go okraść, albo zostaniemy napadnięci przez bandytów/najemników. Do tego dochodzi możliwość okradania sklepów.
Widać, że włożono wiele pracy w projektowanie Neketaki, która wydaje się znacznie bardziej urozmaicona, ładniejsza i ciekawsza niż wszystkie miasta w PoE1 razem wzięte. Do tego ma ono oferować masę zawartości, czyli znowu coś czego brakowało miastom w części pierwszej.
#crpg #rpg #gry #obsidian
@Jurigag: Lepiej skończyć w momencie jak 2 już trochę zejdzie z ceny :)