Wpis z mikrobloga

#bitcoin #inpay #kryptowaluty

No więc zakup BTC przez @InPay wygląda teraz następująco:

1. Złóż zlecenie
2. Zrób przelew z mBanku - ekspresowy
3. Dostań status w inpay, że wpłata zaksięgowana i że masz się skontaktować z supportem
4. Każą ci przesłać potwierdzenie przelewu z banku.
5. Dostań informację, że bank nie mógł się z tobą skontaktować
6. ¯_(ツ)_/¯

P.S. Inpay potwierdza, że ma pieniądze na koncie, infolinia w mBanku nic nie wie o specjalnych dyspozycjach dla takich przelewów, telefon milczy, BTC brak.

Ktoś zna jakieś alternatywne sposoby zakupu np. kartą płatniczą? Bo zdecydowanie łatwiej kupić już przez giełdę chyba.
  • 20
Postaram się być obiektywny, ale niestety ostatnio bardzo dużo głosów słyszę, że InPay strasznie spadło w jakości. Spoglądałem nawet dzisiaj na forum.Bitcoin Polska, to w swoich wątkach bardzo rzadko odpowiadają.

Ale darzę szacunkiem założyciela, czyli Lecha - włożył w to wszystko ogrom pracy i przecierał szlaki w branży BTC w Polsce.
@ImReally: UPDATE: InPay ponowił prośbę do banku o weryfikację. Telefon w końcu zadzwonił.

Sytuacja jest w sumie zabawna, bo jeżeli dostali już te pieniądze na konto, to tak jakby IKEA po uiszczeniu opłaty w kasie, dzwoniła do mBanku pytać, czy na pewno mogą mi wydać kanapę...
@ImReally: @maliczek: @fdisk: @MelomanBTC: @pawlo74: @MysGG:

Niestety panowie, ten biznes wygląda prosto dopóki nie okazuje się, że co któryś przelew jest fraudowy i trzeba zwracać środki, bo prokuratura blokuje pieniądze.

Weryfikacja przelewu z nadawcą daje szansę uratować środki osób, które instalują sobie wirusy lub padają ofiarą ataków na wnuczka lub innych oszustw.

Zwykli klienci tego nie rozumieją i to nie jest teoretycznie ich problem dopóki sami
@InPay: a co z supportem? Po kontakcie zostałem poproszony o przesłanie potwierdzenia przelewu z banku co zrobiłem a w następnym mailu zamiast informacji że btc zostały wysłane na moje konto to jakaś 'pani' zaczęła się ze mną kłócić... w końcu musiałem anulować zlecenie bo niestety wasz support sobie nie poradził

@InPay: W moim przypadku nie mam zastrzeżeń do supportu, ale do samej procedury. Po pierwsze powinniście jakoś uprzedzać o tym, co może mnie spotkać w ramach transakcji ze strony banku, a po drugie jakość usług w banku wpływa na postrzeganie jakości waszej usługi. W moim przypadku dostałem informację, że bank nie mógł się ze mną skontaktować - nawet nie próbowali. Dopiero po waszej interwencji "ponowili" próbę. Poza tym, gdybym nie śledził
@InPay: Nie martwcie się, ja bardzo dobrze wiem jako osoba która prowadziła kantor BTC, jak ogromnym problemem są fraudy i patologia z kontami bankowymi. Wszyscy w tej branży mają problemy i każdy musi co parę miesięcy zmieniać rachunek oraz stosować ostrą politykę Anty-fraud ( ͡° ʖ̯ ͡°)