Aktywne Wpisy

odgrzybiacz +114

Salido +214
Minął 5. (z 66) dzień wakacji.
W ciągu ostatniej doby miały miejsce 4 wypadki śmiertelne w których zginęły 4 osoby.
21 wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
21 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
W ciągu ostatniej doby miały miejsce 4 wypadki śmiertelne w których zginęły 4 osoby.
21 wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
21 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
źródło: 1-433025-29
Pobierz





Stało się tak, że przeprowadzkę zaliczyłem, bo #programista15k i zachciało się czegoś nowego. No dobra, wszystko załatwione, pozostało tylko naskrobać wniosek do #vectra, by przenieść internet. Po zamówieniu go do byłego mieszkania minęło 3 dni, i wszystko działało... eh, się nadziei zachciało.
Minęły 2 tygodnie, upomniałem się, czy przypadkiem nie zapomnieli o moim zgłoszeniu (miasto trochę #zalesie, cholera ich wie). Dostałem odpowiedź, że potrzebują zgodę pisemną właściciela mieszkania na instalację. Jakoś przy zamówieniu usługi nie potrzebowali takich papierków, ale ok. Niech mają. Szkoda że upomnieli się o dodatkową zgodę po 2 tygodniach, zapomnieli czy co? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Od dosłania im skanu zgody, minął tydzień - dalej dostaję tylko maile z informacją, że zlecenie poszło do Lokalnego Biura Obsługi Klienta. Nie wiem, czy oni się tam podtarli tym wnioskiem, czy może ktoś tam pracujący mnie mocno nie lubi.
Pytanie do ludzi obeznanych - czy mam szansę wyciągnąć jakieś konsekwencje? Chociażby nie płacić za ten miesiąc internetu (bo za jaki, nieprzeniesiony?), albo gdzieś to zgłosić? Bo już nie chodzi o kasę - ale o to, że firma najwidoczniej p------i komunikację z klientem.
PS Vectra ma te fajny automat, wysyłający odpowiedź na maila ("Dziękujemy za kontakt itepe") po każdej wiadomości. Nawet jak jest odpowiedzią na wcześniejszą, więc spamu nam u nas dostatek.( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jak żyć?
Akurat LBOK ma zdupione godziny otwarcia, zanim wrócę z pracy, to już zamknięty jest. A wiecie, na coś mają tą infolinię i maile - człowiek oczekuje załatwienia sprawy, a nie cyrklandu.