Wpis z mikrobloga

@Maglev: W Polsce rynek części do tych samochodów jest bardzo lichy przez co są stosunkowo drogie. A te fury lubią się #!$%@?ć, bo nie są stworzone do warunków naszych drogach. Poza tym właściwości jezdne i koszty eksploatacji tego wynalazku też szału nie robią :/
@szczekacz666: Niestety nie mam, jak lubisz Mazdy to polecam kupić sobie MX-5 - podobna, a może nawet większa przyjemność jazdy, wygląd trochę może i kobiecy (tak jak RX-8) ale nie znam osoby która by skrytykowała design.
W Top Gear też miał ciepłą recenzję. A jest dość tania w utrzymaniu, części zamienne nie takie drogie, ogółem solidne auto, jedna wada jak u wszystkich japońców - rudzieje.
@szczekacz666 nie musi być nowy silnik, wystarczy że wymienisz w nim tylko uszczelniacze - koszt to około 6k. Podczas zakupu sprawdź kompresję w silniku, żeby mieć obraz tego jak długo Ci jeszcze on posłuży.

Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało, mam mazdeczke od kilku lat i świetnie się sprawuje.
@Lushac i taka wymiana uszczelniaczy na jednym silniku sprawuje się? Mam na oku mazdeczke co ma 130 tys i według ogłoszenia przy 90 tys był wymieniany silnik(więc zakładam że trochę pojeźdze bez problemu) jeden silnik starczy na parę takich "wymian" czy z dwa-trzy razy się wymieni i nowy trzeba?