Wpis z mikrobloga

@delyr: ja kupiłem za 31 tyś. Wersja liftback (ta podoba mnie się najbardziej) ze wstawionymi progami ocynkowanymi i zabezpieczeniem antykorozyjnym. Jedyne gdzie była korozja to na mocowaniu od lewego błotnika, które już wymieniłem. Bierz wersję jak najbogatszą. Rozpiętości w cenie nie są duże, a autkiem jeździ się naprawdę przyjemnie. Nie ma znaczenia czy zabierzesz polifta, czy przedlifta. Auta prawie takie same, tylko różnią się elementami jak radio. Co do nagłośnienia to
@unimog z cebula w sensie gaz? Jaki silnik? Ja bym szukał z gazem lub beny i później docelowo gaz. Napisz jaki silnik i jak znosi gaz/jaka instalacja.
@entroc: Nie lubią falować. Wystarczy serwisować odpowiednio tj. okresowe przeglądy, wymiana świec, pasków oraz kontrolować luzy zaworowe.
Co do wersji z BOSE, wg forumowiczów nie odczuwalna jest duża różnica pomiędzy wersją z/bez.
Ja w sumie dość szybko upolowałem swojego liftbacka, po zakupie pojechałem do salonu gdzie się okazało że mam jeszcze 6 lat gwarancji na blachę :)
@delyr: Tak. Mam instalacje którą założyłem po zakupie. Silnik 2.0 147km, chciałem polift ale tam już gaz do 2.0 tak łatwo nie wchodzi i jest mniej opłacalny :) Bardzo dobrze znosi gaz, jestem obecnie po regulacji zaworów, spalanie z ostatniego weekendu trasa 300km A4, średnia prędkość 160/180 na klimie, spalanie 11litrów (2osoby+bagaż). A tak jeżdżąc pomiędzy niezabudowanymi to wyjdzie lekko poniżej 10. Jeżdżąc tylko po mieście Wrocław, spalanie ok 13, większość
@entroc
@unimog dzięki panowie za odpowiedzi, więc raczej skupie się na przedlifcie zwłaszcza że bardzo się nie różnią a jednak możliwość łatwego wsadzenia gazu jest dla mnie ważna.
@delyr: tez mam w gazie. Nie czuć żadnej różnicy. Tylko zbytnio nie "dziaduj". Ustawcie temp przełączenia na gaz koło 70 stopni. Znajomy miał ustawione 45 i czasami rwała.
@unimog: ja serwisuje ja na bieżąco, bo to jednak moje narzędzie pracy. Nie oszczędzam. Jednak od czasu do czasu falują. Mi pomaga wyczyszczenie przepustnicy. Zreszta robię bardzo dużo kilometrów i właśnie przepustnica się brudzi.
@delyr: nie bierz pierwszej lepszej. Radzę tez trzymać się daleko od wersji USA. Bardzo często bite. Tzw bieda edyszyn. Najlepiej przy zakupie jechać do Aso. Zapłacisz za sprawdzenie ale będziesz miał wszystko czarno na białym. Nie zrażaj się tez wysokimi przebiegami. Ja aktualnie mam już 300 tys km a nic się nie dzieje z silnikiem.
@entroc mam nadzieję że uda się poszukać z ojcem mechanikiem, siedzi też w Niemczech więc możliwe że coś sprowadzanego będziemy szukać. Na pewno nie chce brać pierwszej lepszej. Mam nadzieję że parę lat pojeździ :)