@tosyu: a daj spokój, co ja wczoraj się nakląłem jak próbowałem zmienić opony i zniszczyłem 2 dętki xD Zobacz z której strony te dziury, bo u mnie ostatnio trafiały się od strony obręczy - taśma odsłaniała nyple, lub otwory na nyple.
@brachistochrona: u mnie na środku, nic nie wyczułem od środka opony (w sensie "drzazg") ale mam wrażenie że w jednym miejscu opona miała dziurkę i chyba przez to dostają się kamyczki/cokolwiek
Załatałem na miejscu (bo nie wożę już zapasowej opony) ponownie XD W pracy mamy stacje naprawczą to zamienię sobie opony i dętki z przodem oraz podkleję szarą taśmą wewnątrz oponę
najbardziej #!$%@?ące są dwie rzeczy w operacji naprawy dętki: brak
@beretta_94: bo zawsze po ściągnięciu koła muszę regulować, brak szybko zamykacza powoduje iż nie zawsze idalnie tak samo dokręcę koło, nawet dziesiętna milimetra krzywizny na osi koła daje od milimetra w górę na obręczy w którąś strone, co powoduje wymóg ponownej regulacji vbrake
może jakbym miał jakiś mega odstęp między kołem a klockiem to mógłbym mieć to w dupie, ale tak nie mam bo nie lubię kiedy dźwignia hamulca mi wpada
Zobacz z której strony te dziury, bo u mnie ostatnio trafiały się od strony obręczy - taśma odsłaniała nyple, lub otwory na nyple.
Załatałem na miejscu (bo nie wożę już zapasowej opony) ponownie XD W pracy mamy stacje naprawczą to zamienię sobie opony i dętki z przodem oraz podkleję szarą taśmą wewnątrz oponę
najbardziej #!$%@?ące są dwie rzeczy w operacji naprawy dętki: brak
może jakbym miał jakiś mega odstęp między kołem a klockiem to mógłbym mieć to w dupie, ale tak nie mam bo nie lubię kiedy dźwignia hamulca mi wpada