Wpis z mikrobloga

#opony #motoryzacja
Mireczki mam mętlik w głowie, szukam opon 235/40/18 i co człowiek to inna opinia. Na razie moimi faworytami są Dunlop sport rx max, goodyeary eagle f1 i continentale premiumcontact 6. Co polecacie? Różnią się one między sobą czymś konkretnym?
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@leasy2: No i patrz na inną rzecz. Na suchym wszystkie opony będą pracowały podobnie. Nie wiem jak inne ale Continental ma klasę A jeżel chodzi o wilgotną nawierzchnie. I to czuć (bo je mam).
  • Odpowiedz
@leasy2: Dunlopy będą najcichsze i będą najlepiej kleić na suchym. Eagle będą najlepsze na mokrym i głośniejsze. Continentale moim zdaniem nie zasługują na bycie nazywanymi premium.
  • Odpowiedz
@Retoryk: czemu Continental nie zasługuje na premium? Mam porównanie pomiędzy Eagle F1 vs PremiumContact 6. Kleją lepiej od goodyearów i na mokrym nic d--a nie ucieka (E46 330Ci).
  • Odpowiedz
@manix93: Miałem premium contact 5 w poprzednim aucie (e36 2.8) i po zmianie na dunlopy była przepaść (na +). Continentale na mokrym były słabe. Teraz też mam dunlopy w lexusie gs 430 i przy bardzo agresywnym stylu jazdy nigdy nie zawiodły. Eagle ma mój znajomy, też mocne auto i świetnie kleją i na suchym i na mokrym. Może continentale sie poprawiły, ale ja już nie zaufam raczej tej marce, tym
  • Odpowiedz
@Retoryk: Tylko premiumContact 6 to rozwinięcie SportContact5. Bo SportContact6 jest od 19 cali w zwyż. Patrząc na te wyniki testu: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-AMS-Summer-Tyre-Test.htm PremiumContact porównywalnie/minimalne lepiej od EagleF1 w prędkości w zakręcie. Jedynie Goodyeary minimalnie lepsze na hamowaniu na suchym. A tam gdzie najważniejsze, czyli hamowanie na mokrym Continentale vs Goodyear przepaść, aż 4m różnicy. Też nie jeżdzę łagodnie, może troszkę pewniej auto czuje po tym czasie, dlatego mam wrażenie, że lepiej
  • Odpowiedz
@Retoryk: No widzisz. Ja to samo mogę powiedzieć o Dunlopach bo miałem w innym aucie (nie sport Maxxy, ale inny model) i auto prowadziło się jak na zimówkach i piszczały w zakrętach jak p------e. :) Wiadomo, że niektóre modele są lepsze, a niektóre gorsze. Dziwie się, że PremiumContacty 5 Ci nie podeszły bo były to też chwalone modele. Ale widać do RWD z nimi różnie. Bo przy świezym deszczu PC6,
  • Odpowiedz