Wpis z mikrobloga

@PafnucyMaj: Nie lubię Giertycha ale serio? Zrobili material, że pił z kumplami we własnym domu? xD
Co będzie dalej? Puszczą news, że Giertych nie spuścił wody w sejmowym kiblu? Dużo złego można o Giertychu powiedzieć o oni się dowalają o takie pierdoły.
  • Odpowiedz
A jak srakty na końcu robi pseudo śmieszny materiał to można, ale jak tvp to nie można, hehe troluj ty z mózgiem, co? Czemu twoi płatnicy jak i reszty trolli, nie sprawdzają pracy za którą płacą?
  • Odpowiedz
@wyindywidualizowanyentuzjasta:
W sumie jak już chcieli robić propagandę to mogli tylko wspomnieć, że #!$%@?ł imprezę, a potem przejść do konkretów, ot chociażby ciężkich wałków #!$%@? przy okazji mundurków. Giertych to chodząca korupcja, alkohol i imprezy to jego najmniejszy problem.
  • Odpowiedz
to jest powód żeby robić materiał na pół odcinka Teleexpressu, material w TVP i jeszcze artykuły w paru gazetach?


@wyindywidualizowanyentuzjasta: Nie wiem, nie znam się na telewizji - nie wiem jak wycenia się czasem antenowym fakt, że były wicepremier, adwokat m.in. Donalda Tuska i w ostatnim czasie polityczny celebryta narusza ciszę nocną poprzez głośne imprezy. Niestety tak już jest, że osoby publiczne są publiczne i ich ekscesy są nagłaśniane przez media.
  • Odpowiedz
@Flypho: To samo miałem na myśli. O klęsce Giertycha jako ministrze i jego odpałach w sejmie można zrobić pełnometrażowy film, a oni się doczepili, że zaprosił znajomych do uwaga (!) własnego domu i pił wódę przy głównej muzyce.
  • Odpowiedz
@saracenxc: Jestem przeciwnikiem robienia polityki na podsłuchach, taśmach i materiałach rodem z pudelka.
Polityk też człowiek i ma prawo od czasu do czasu usiąść w samych gaciach przed domem, beknąć, piednąć i posłuchać discopolo. Dopóki wszystko odbywa się poza kamerami i poza czasem ich pracy to nic mnie to nie obchodzi.
Z tego co widzę to nikt tam nie zgonował, nikt nie rzygał z balkonu i nikt nie demolował samochodów sąsiadów.
  • Odpowiedz