Wpis z mikrobloga

Przymierzam się do zakupu Scirocco lub Golfa GTI z silnikiem 2.0 TSI. Ostatnio natknąłem się w internecie na kilka artykułów o braniu większych ilości oleju przez te jednostki (temat wąskich pierścieni na tłokach). Chciałem zapytać czy ktoś z Was ma może taki silnik w swoim aucie i może coś więcej o nim powiedzieć (awarie, koszty eksploatacji, ile wam bierze oleju)? Dodaję tagi marek powiązanych z wv i jednostkami 2.0 TSI #audi #motoryzacja #volkswagen #golf #scirocco #skoda #mechanikasamochodowa #passat
Cabajo - Przymierzam się do zakupu Scirocco lub Golfa GTI z silnikiem 2.0 TSI. Ostatn...

źródło: comment_t6JLHDIBn1TIY7pDEP4unrFkLM1vIBFJ.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@miszczu_blady: z tego co czytałem to własnie 1.4 jest jeszcze bardziej narażony na usterki bo tam puchną tłoki. Póki co znalazłem stronę http://naprawsilnik.pl/ . Napisałem z zapytaniem jaki jest koszt takiej operacji z wymianą tłoków na wszelki wypadek. Wymieniałeś same pierścienie czy tłoki miałeś frezowane pod grubsze pierścienie? Gdzie dokonałeś wymiany?
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: Dzięki za obszerne wyjaśnienia. Czytałem na Twojej stronie, o której wspomniał kolega wyżej. Tak czy siak jestem zdecydowany na ten silnik bo nie widzę innej alternatywy na rynku samochodów w moim budżecie i guście. Szukam zadbanego auta od prywatnego właściciela. Mam zarezerwowane awaryjnie te kilka tysięcy na wymianę tłoków i elementów wokół w silniku z czyszczeniem z nagaru przy okazji. Powiedzmy, ze wliczam to w cenę zakupu auta. Szukam
  • Odpowiedz