Aktywne Wpisy
lubieczipsy_ +64
Przeprowadziłem się do nowego mieszkania i jest jakaś grupa na fb sąsiedzka.
Chlop pewnie cały tydzień zapracowany i musiał wywiercić dziurę w ścianie bo wcześniej nie miał czasu a tu jakieś pretensje bo jest 20:30. Co o tym myślicie?
Reszta zdj w komentarzu.
#mieszkanie #madki #patodeweloperka
Chlop pewnie cały tydzień zapracowany i musiał wywiercić dziurę w ścianie bo wcześniej nie miał czasu a tu jakieś pretensje bo jest 20:30. Co o tym myślicie?
Reszta zdj w komentarzu.
#mieszkanie #madki #patodeweloperka
Krulsalomon +46
dzisiaj parę słów o budżetach SEO... Na co faktycznie agencje powinny wydawać pieniądze i dlaczego robi się to tak drogie? Oraz trochę informacji o tym jak niestety branża często oszukuje nieświadomych klientów...
Cały wpis na blogu - Z pustego to i Salomon nie naleje
Wpis jest na około 14 000 znaków, więc trochę dłuższy... pod tag wrzucam podsumowanie, chociaż zdecydowanie polecam przeczytać artykuł:
"Wracając do tytułowego Salomona.
Budżety w SEO są potrzebne. Jak w każdej innej branży, aby był zysk, trzeba zainwestować, by moc działać. Często im większy budżet, tym można pracować nad lepszymi efektami.
Lata ofertowania na efekt, tabelki itp. sprawiły, że jednak wiele osób ma wypaczone oczekiwania. Chcą dużo, najlepiej nie inwestując nic, lub inwestując mało.
Jednak SEO jest naprawdę inne niż w 2012 czy 2013 roku. Jest trudniejsze. Nacisk teraz musi być kładziony na jakość. Ta kosztuje, nawet jeśli sprowadzimy usługę do podstaw, czyli czasu, który trzeba poświęcić na działania.
Jeśli oferowana jest tylko tabelka to siłą rzeczy musi ucierpieć jakość, bo nie ma tu budżetu na działania. Dodawane linki są najczęściej bardzo niskiej jakości (o ile są dodawane… ). Długofalowo nie jest to żadne rozwiązanie.
Niektórzy poszli do przodu, inni zatrzymali się na robieniu SEO sprzed kilku lat. Klient, robiąc research, powinien dowiadywać się na co tak naprawdę idą budżety SEO. Niektórzy wołają duży budżet, ale nie ma on odbicia w działaniach.
Wystarczy na etapie ofertowania zapytać, czy pokazane będą wszystkie linki z każdego miesiąca i jak wygląda raportowanie. Jeśli ktoś woła 3,000zł a się wykręca super tajnym zapleczem to nie jest to partner do współpracy.
Dobra, otwarta komunikacja to podstawa działań SEO w 2017w."