#anonimowemirkowyznania TL;DR: Macie jakiś pomysł, jak przy szukaniu pracy, czy na rozmowie kwalifikacyjnej wyjaśnić kilkuletnią przerwę w życiorysie?
Mam 27 lat i jestem na 4 roku studiów (może nie gównokierunku, ale perspektywy po nim są obecnie takie sobie). Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego (poza praktykami studenckimi), po 1 roku studiów musiałem je przerwać, i prawie 4 kolejne lata spędziłem praktycznie w stanie wegetatywnym, z powodu silnej depresji, problemów rodzinnych i szeregu innych #!$%@?ń umysłowych. Udało mi się to nieco ogarnąć, wróciłem na uczelnię i teraz chciałbym w końcu stanąć na nogi, również zawodowo. Gdzieś od 1,5 roku poza studiami uczę się programowania, bo zawsze kręcił mnie ten temat. Najlepszą opcją dla mnie, byłoby załapać się na jakiś staż, czy stanowisko entry level, choćby testera. Wiem, że może być z tym kłopot przy moim braku kwalifikacji i wykształcenia kierunkowego, więc oczywiście rozważam też podjęcie jakiejkolwiek innej pracy + studia zaoczne, żeby ostatecznie zaczepić się gdzieś w IT i móc wystartować w branży.
Cały problem leży natomiast w wyżej wspomnianych paru latach wyjętych z życia. Jak w CV, czy na rozmowie wytłumaczyć, co robiłem przez te 4 lata? Gdybym w tym czasie walczył z rakiem, to byłoby to coś, o czym można wspomnieć, ale depresja? Wpędza mnie to w cholerne kompleksy i kompletnie nie wiem, jak z tego wybrnąć. Jakieś rady? ( ͡°ʖ̯͡°)
@AnonimoweMirkoWyznania: i co z tego, że depresja? Ważne, że z tego wyszedłeś i chcesz stanąć na nogi Mirku...uczysz się od 1,5 roku programowania, no to pewnie coś umiesz, nie ma co się łamać, trzeba próbować :D
@AnonimoweMirkoWyznania: Powiedz, że przez 4 lata byłeś freelancerem. Zrób kilka małych projektów a jak będą się pytać o resztę to mów, że obowiązuje cię NDA i nie możesz o nich mówić
@AnonimoweMirkoWyznania: entry level w developmencie chwilowo nie istnieje, rynek jest wysycony, tani ukraińscy deweloperzy z wysokimi kwalifikacjami psują rynek.