Wpis z mikrobloga

Accent Furious


@jedzczarnekoty: @KuliG: miałem nadzieję że znajdę coś w kraju za ~2,5k, ale jak widać - niestety jeszcze nie ma (,) Nic to, dzięki, za rok spróbuję uzbierać większą kwotę (òóˇ)
  • Odpowiedz
@dymel: Polecam używanego Tribana 520 i założyć szerokie opony(mieszczą się chyba nawet 35), nie będzie miał tarczówek ale kto by tam hamował :). a za resztę kasy kupić drugi komplet kół, kasetę i łańcuch i mamy 2w1 ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: Mam jeszcze do kupna, w PL sprowadzone dwa rowery z UK.
Whyte stirling 2012 http://www.thebikelist.co.uk/2012/whyte/stirling 1300zł
Saracen tenet 3 2014 http://www.bikes2udirect.com/B6540.html 1400zł
Oba w bardzo fajnym stanie, mało używane. Warto coś takiego wziąć na sezon i sprzedać bez większej straty pieniędzy? Aktualnie nic z moich rozmiarów na tych stronach nie widzę w dobrej cenie 52-54cm. Wszystko co ciekawe 56 i 58cm. Wątpie że teraz przed wakacjami coś się pojawi

Ewentualnie,
  • Odpowiedz
@bm31: w takiej cenie jasne że warto, ale jak zajedziesz napęd to już bez większej straty się nie obejdzie. Co do podzespołów to jak najbardziej - napęd przełożysz, hamulce będziesz musiał zmienić na szosowe mechaniki a ramę można ściągać. Kurs sprzyjający
  • Odpowiedz
@bm31: sporo zależy od stanu. Ale według mnie wychodzą podobnie - ten drugi ma już klamkomanetki szosowe, ten pierwszy hydrauliczne hamulce, pytanie co dalej chciałbyś z tym robić, czy zostawić czy przekładać klamoty do innej ramy
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: Przekładać lub sprzedać, zależy co lepiej wyjdzie.
Jak dobrze rozumie, przy przeróbce potrzebuje:
1) whyte - sama rama + baran + klamkomanetki +hamulce mechaniczne (ewentualnie klamkomanetki hydrauliczne)
2) saracen - rama+ wideł + piasty pod tarcze + hamulce mechaniczne ?
  • Odpowiedz