Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Elo MotoMirki!
Od dłuższego czasu chodzi za mną zakup BMW serii 7 E65 bądź Audi A8 D3. Silniki benzynowe, w BMW od 740i wzwyż, a Audi 4.2 (335KM). Wiem, że rozpiętość cenowa jest duża i nie szukam jakiegoś najtańszego gruza, lecz celuję tak w granicę 35-40, tys, więc też i nie najdroższych. Dużo wpisów na forach i stronach straszy drogimi częściami i utrzymaniem, lecz ogólnie to są to stare wpisy, gdy te samochody były znacznie droższe. Przeglądając allegro i patrząc na ceny części zamiennych takie jak filtry, klocki hamulcowe, tarcze itp. wychodzi całkiem porównywalnie do standardowego samochodu. Więc jest się czego bać czy nie? Na wykopie widziałem ostatnio, że któryś z Mirków chwalił się właśnie zakupem A8 D3, może ktoś pamięta ten wpis lub jego nick.

Dodaję z anonimowych, bo żona jeszcze jest nieuświadomiona skarbonki jaką chcę zakupić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#motoryzacja #samochody #audi #audia8 #bmw #bmwe65 #e65

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: dope

Która fura tańsza w utrzymaniu?

  • Audi A8 D3 60.8% (48)
  • BMW Serii 7 E65 39.2% (31)

Oddanych głosów: 79

  • 12
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania A8 ma moim zdaniem fajniejszy środek. Jakoś się lepiej czułem w A8 porównując z E65, chociaż raczej jestem fanem Beemek. Brat ma D3 4.2 V8 i jedynie pneumatyczne zawieszenie daje troche po kieszeni. Reszta w granicach rozsądku jak na auto tej klasy i z takiego rocznika.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: BMW 740i to jest niezniszczalna konstrukcja. To przetrwa nawet wybuch komety razem z nokią 3310. Typ kiedyś wpadł mówi, że przeglądu mu nie chcą podbić. Auto wjechało na podnośnik, a tam całe zawieszenie do roboty, ale w kabinie nic nie pukało nic nie stukało no nic...
  • Odpowiedz