Aktywne Wpisy
Grooveer +9
Pułk Azow gdy dostał się do rosyjskiej niewoli po obronie Mariupola raczej wątpię że mówił prosto w twarz rosyjskim żołnierzom "Sława Ukrainie", bo wiedzieli że to nie poprawi ich sytuacji. Dostali rozkaz ze sztabu z Kijowa, że mają ratować swoje życie za wszelką cenę, bo tylko tak się przydadzą Ukrainie. Za kilka miesięcy większość z nich udało się uratować w wymianie jeńców. Działali z głową a nie w ramach emocji.
#wojna #
#wojna #
drzewnyzwierz +174
#mechanikasamochodowa
Mam pytanie do użytkowników LPG.. jak jeździcie tylko na gazie, nie używanie w ogóle benzyny. to na ile wystarcza ta część co dostaje wtedy po dupie.. parownik? reduktor ?
Czy poza tym ma to jakiś negatywny wpływ na pracę silnika, typu dusi się, szarpie ?
Różne opinie słyszałem, mi by się gaz opłacał tylko wtedy kiedy w ogóle nie używałbym benzyny.
Sam jedynie moge porównać do wózka widłowego ale nie wiem czy tam nie ma jakiejś inne budowy, bo ten bez problemu jeździł tylko na gazie, nawet jak stał w minus 15 zasypany śniegiem to odpalał bez problemu. Jedyna różnica była taka, że ba benzynie miał niesamowitego kopa w porówniu do gazu i różnica na prawdę była wręcz kolosalna. No ale to inny temat, bo jakby aż taka różnica mocy miała być to wolę przepłacać niż mieć auto które nie jedzie.
@r5678: Czemu? Auto pracuje na benzynie z 1-2km (+- 3min) może, potem przełącza się na gaz... ile ty tej benzyny stracisz?
po drugie w dupe dostaje parownik
po trzecie wózek widłowy nie rozkręca silnika tak jak to się dzieje w autach osobowych (tam jest silnik niskoobrotowy)
@r5678: możesz zamrozić parownik i go od razu uszkodzić, przypadek ekstremalny, ale występuje. Po dupie dostaje głównie parownik, ale reduktor i silnik też.
Zimnego silnika nie odpala się na LPG poza awaryjnym (nawet awaryjnie lepiej jak jest ciepła pogoda jeżeli silnik zimny).
Rowerem niby można ale trzeba jechać ulicą bo nie ma obok chodników a droga z limitem do 70-80km/h, niektórzy trąbią, mimo że mogę
@HetmanPolnyKoronny: Czym się różni reduktor od parownika? :p
@r5678 spoko, żartuje, nie musisz się tłumaczyć. Po prostu na takim odcinku moim zdaniem lepiej zostać przy benzynie
No tylko koszt instalacji większy, ale na krótkich dystansach się opłaca :p
@HetmanPolnyKoronny: No tylko, że praca to nie wszystkie przebiegi, czasami się gdzieś wyskoczy no i
Przy "sekwencji" gdy silnik chodzi na ssaniu i leje dużo benzyny to w przeliczeniu na gaz może być za bogato, bo producent przewidział że sporo benzyny będzie szło w wydech. Silnik najlepiej