Wpis z mikrobloga

@wasiuu nic nie trzeszczy, wygląda, że spasowany idealnie. A czy coś się zepsuje to zobaczymy za kilka tygodni lub miesięcy. Pierwsze egzemplarze ponoć miały problemy z CAN ale zostało to wyeliminowane.
Jedyne co mnie #!$%@? to te dźwięki silnika z głośników w trybie sport xd takie dla dziecka to bardziej.
@Stulejusz_Wielki: Gratulacje. Zawsze nowe auto to nowe auto.
Mimo to nie dla mnie - bardzo oszpecili tył przedłużając światła kreską aż do znaczka z tyłu, moim zdaniem bez tego lampy są idealne. Uważaj na serwisy - był tu jeden wykopek, który toczył/toczy boje z salonem i serwisem. Dużo fajnych kilometrów życzę, przyczepności!

PS: 200 koni niekoniecznie musi śmigać - przykład moje służbowe A6 (`17) to muł.
@oficer-prowadzacy mam go aby innym się podobał właśnie z zewnątrz ( ͡º ͜ʖ͡º)

@IkBenPool akurat 200 koni w tym egzemplarzu nie wydaje się być dużo bo auto swoje waży aczkolwiek jak dla kogoś kto robi głównie trasy to słabsza wersja to jak strzelić sobie w kolano.

@wasiuu za twoje trochę też jak płacisz OC. Odszkodowania here ( ͡º ͜ʖ͡º)
@krul_piwniczakuw: chyba żartujesz, testowałem Mazdę 6 , superba i passata i nie umywają się do talismana. Może dlatego że dla mnie diesle to do traktorów a pod maską ma być benzyna. A prowadzenie z 4control Renault to bajka nikt inny nie robi tylnych kół skrętnych.
@krul_piwniczakuw oj i tu zatrzymalbym sie na chwile. Jakosc Passatow skonczyla sie na B5 a przeciagajac B7 tez jest bardzo poprawny. B8 jest juz takiej jakosci ze wolalbym roczna A6. Przykro, ale nowe B8 #!$%@? na maksa kosztuje 220-230k a jakosci tyle co w Renault. Na pewno dluzej silniki pozyjoooo bo to Passat. Chodzi mi bardziej o wykonanie w srodku. Wiem co mowie bo handluje tym codziennie. Passat wygrywa jedynie tym, ze