Wpis z mikrobloga

@max_48_godz o@stitch mądrze prawi. Tak na logikę, warstwa "robocza" gumy jest po to, by się ścierać, a nie by trzymać oponę w kupie i po prostu w jednym miejscu masz nieoryginalne bieżnikowanie, może trochę głębsze, ale żadnym problemem to nie jest, póki masz tam jakąś warstwę gumy chroniącą "korpus" przed warunkami atmosferycznymi etc. To miejsce nie będzie i tak miało kontaktu z asfaltem, bardzo rzadko ze żwirem, szutrem czy piaskiem, ale żeby
@max_48_godz:

Problem w tym że tak po zdjęciu to trudno powiedzieć z absolutną pewności czy nie poszło po kordzie. Nic na to nie wskazuje, ale:

nie moje moto,
nie moja opona,
nie moje zdrowie,

Każdy taką decyzję podejmuje sam, na własny rozum, na swoją odpowiedzialność.

Skoro Twój rozum mówi Ci że można to jeszcze naklej łatkę od środka - dla zasady, od czasu do czasu oglądaj oponę czy się nie zacznie