Wpis z mikrobloga

robi z blachostek problemy globalne.


@Stitch: Ja jednak też bym zapytał czy mi się taka opona nie r---------i przy 200km/h :) A wolałbym tego uniknąć także wiesz... Lepiej zapytać o błahostkę niż później skończyć z u-----ą kontrą osi jak to pare dni temu ktoś wrzucał...
  • Odpowiedz
@gerard-kowalski: o to się boję. Ale z drugiej strony struktura opony nie została nasuszona tylko "skaleczona" zewnętrzna warstwa.
Chyba mnie ktoś nie lubi bo jak to sie tak mogło wbić i zawinąć. Dziwne. Mam teraz fajny breloczek do kluczy.
  • Odpowiedz
@max_48_godz o@stitch mądrze prawi. Tak na logikę, warstwa "robocza" gumy jest po to, by się ścierać, a nie by trzymać oponę w kupie i po prostu w jednym miejscu masz nieoryginalne bieżnikowanie, może trochę głębsze, ale żadnym problemem to nie jest, póki masz tam jakąś warstwę gumy chroniącą "korpus" przed warunkami atmosferycznymi etc. To miejsce nie będzie i tak miało kontaktu z asfaltem, bardzo rzadko ze żwirem, szutrem czy piaskiem, ale
  • Odpowiedz