Wpis z mikrobloga

Wczoraj zapowiedziano Far Cry 5!
Jak myślicie, gdzie tym razem zostaniemy wysłani i z jakimi psycholami będziemy się mierzyć?

Ja osobiście mam ogromną nadzieję, że Far Cry zmieni nieco swoją postać. Muszę przyznać, że rdzeń rozgrywki opierający się na otwartym świecie z zasłoniętą mapą już mi się trochę przejadł. Chciałbym zobaczyć zupełnie inne podejście do tego tematu. Może pójście bardziej w kierunku sci-fi, jak w pierwszej części, lub przeniesienie akcji w obszary bardziej cywilizowane? Tylko proszę, nie żadna Boliwia, ani inny Wygwizdów Górny. To już było milion razy. Może hipnotyczna, szalona walka o przetrwanie w obleganym Hong-Kongu? ;)
Chociaż... pewnie w takim przypadku wyjdzie z tego Watch Dogs: Chinese Chronicles...

Etroniks - Wczoraj zapowiedziano Far Cry 5!
Jak myślicie, gdzie tym razem zostaniemy...

źródło: comment_5NWdjw0XwDCePm3xJjyaIijxUyhmxLoV.jpg

Pobierz
  • 8
@Etroniks: A mnie się marzy Jagged Alliance 2 taki z pierwszej osoby, gdzie wcielamy się w uber najemnika dowódcę, takiego Rambo, co walczy z jakimś quasi-państwem, wyzwala miasta i wykorzystuje ruch lokalnego oporu do szkolenia żołnierzy, żeby odbijać większe obiekty wroga i zarabiać hajs na sprzęt, czołgi dla rebeliantów, LAWy, wysoce wyspecjalizowane pukawki, oprzyrządowania jak czekany, C4 do rozwalania rumowisk, ścian budynków, itd.. I żeby zróżnicowanie też było jak w JA2,
@MerytorycznieNiepoprawny: Przyznam się, że w JA nigdy nie grałem. Bardzo lubiłem takiego klona JA o nazwie Brygada E5 (był kiedyś dodany do CD Action). O ile taki pomysł bardzo mnie intryguje, bo lubię realistyczne rozwiązania w grach, o tyle myślę, że to się kiepsko sprawdzi w grze z serii "Far Cry". Pamiętaj, że to jednak seria dla causali, więc musi być prosto, efektywnie i efektownie zarazem. Co myślisz natomiast o Far
@Etroniks: Da się zrobić dla casuali z wybuchami i innymi pierdołami, ale Far Cry czy nowe Ghost Recony są nudne, bo oprócz odbijania głupich posterunków, czy kolekcjonowania jakiś broni i innych bibelotów nie ma nic z warstwy strategiczno-taktycznej. Czegoś co zachęciłoby graczy do powtórnego przechodzenia gry, planowania, itd. I to nie jest realistyczne, co po prostu dobrze zaprojektowane gameplay'owo, bo po prostu gracz sam planuje co chce rozstrzelać w pierwszym momencie