Wpis z mikrobloga

Książka na temat shaderów i efektów w Unity. Zawiera krótki wstęp na temat tworzenia shaderów w Unity, a następnie przechodzi do praktycznych implementacji różnych technik oświetlania modeli. Zawiera rozdział o implementacji PBR (Physically Based Rendering). W książce zostało przedstawione sporo praktycznych zastosowań shaderów z niezbyt dużą ilością teorii – większość rozdziałów posiada linki do dodatkowych materiałów o omawianych zagadnieniach.

Do odebrania (przypisania do konta na stałe) za darmo przez następne 16 godzin.

https://www.packtpub.com/packt/offers/free-learning/

Współautorem książki jest Alan Zucconi, którego tutoriale Unity (i nie tylko) szczerze wszystkim polecam:

http://www.alanzucconi.com/tutorials/

#gamedev #unity3d #unity #ebook
t.....k - Książka na temat shaderów i efektów w Unity. Zawiera krótki wstęp na temat ...

źródło: comment_nkqUkhfztmarKLAbsf2KYxGKWnWFWkyq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach